اپلیکیشن

تلفن همراه

April 16, 2018
18:35 دوشنبه، 27ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89681

افزایش اپلیکیشن‌های پولی اپ استور در آینده

طبق گزارش‌های جدید، تعداد برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های پرداخت درون برنامه‌ای در سال‌های آتی افزایش بی سابقه‌ای پیدا خواهد کرد.
 
به گزارش phonearena، از آنجایی که چندی پیش گزارش شد در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، کاربران گوشی های آیفون از برنامه های پولی فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور استقبال بی نظیری کرده اند، بنابراین بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده اند که اپلیکیشن های پرداخت درون برنامه ای از این پس بیشتر از پیش خواهد شد و توسعه دهندگان بیشتری برنامه های این چنینی را برای جلب توجه آن دسته از کاربرانی که تمایل به نصب و دانلود برنامه های خاص تر دارند، ارائه خواهند کرد.
 
گزارش های منتشر شده از سوی موسسه سنسور تاور، نشان می‌دهد که استفاده از خرید درون برنامه ای در میان کاربران بیش از پیش محبوب شده است.
 
این آمار همچنین گویای آن است که پرداخت های درون برنامه‌ای کاربران گوشی‌های آیفون شاهد یک رشد و افزایش ۲۳ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۱۶ میلادی بوده است.
 
کاربران گوشی‌های آیفون به صورت میانگین مبلغ حدودا ۵۸ دلار را خرج خریدهای درون برنامه‌ای کرده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته که ۴۷ دلار بود، افزایش قابل ملاحظه و چشمگیری یافته است.
 
از میزان متوسط هزینه ۵۸ دلاری برای اپلیکیشن‌های پرداخت درون برنامه ای، حدود ۳۶ دلار آن برای دریافت بازی‌های آنلاین و موبایلی خرج و هزینه شده است. پس از اپلیکیشن های بازی نیز، حوزه های سرگرمی، شبکه های اجتماعی و شبک زندگی به ترتیب از محبوب ترین و پرطرفدارترین برنامه های پرداخت درون برنامه ای توسط کاربران آیفون بوده اند.
 
تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن برای کاربران اپل به طور متوسط با ۱۰ درصد افزایش به عدد ۴۵ درصد رسیده است. این بدان معناست که هر کاربر حدودا نسبت به سال ۲۰۱۶، ۴ برنامه جدید در گوشی هوشمند خود نصب کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.