اپراتورها

تلفن همراه

April 19, 2018
23:43 پنجشنبه، 30ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89745

۱۲۳۵ پروژه ارتباطی استان کرمانشاه افتتاح شد

 
وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات با حضور در مرکز ترانزیت بین المللی قصرشیرین، ۱۲۳۵ پروژه ارتباطی استان کرمانشاه را افتتاح کرد.
 
محمدجواد آذری وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات با سفر به استان کرمانشاه، طرح های ICT این استان را در قصر شیرین افتتاح کرد. 
 
آذری جهرمی هدفش را از سفر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور در میان مردم و لمس مشکلات آنها برای شناخت بهتر جهت برنامه ریزی برای رفع آن دانست و‌گفت: علاوه بر آن بررسی مشکلات ارتباطی بخصوص در روستاها و تهیه گزارش جمعبندی وضعیت پیشرفت اقدامات برای طرح در هیات دولت از اهداف این سفر است. 
 
وی با بیان اینکه اتصال شهرها از طریق زیرساخت شبکه ملی اطلاعات قابل توجه است به افتتاح مرکز ترانزیت بین المللی در قصرشیرین اشاره کرد و افزود: مدیریت ارتباطات بین الملل عراق در این مرکز صورت می گیرد که امروز افتتاح شد. 
 
آذری جهرمی با اشاره به اینکه از نظر شاخص های ICT استان کرمانشاه قبل از زلزله در رتبه ۲۲ بود، اظهار کرد: با اقداماتی که بعد از وقوع زلزله در این استان و بخصوص مناطق زلزله زده صورت گرفت این شاخص ها حداقل در بین استان های کشور شش یا هفت رتبه ارتقا پیدا کرده است. 
 
عضو‌کابینه دولت دوازدهم با اشاره به اینکه در دوران زلزله برای برقراری ارتباطات با ظرفیتی بیش از آنچه قبلا بود زحمات کشیده شد، تصریح کرد: از طرف خودم و به نمایندگی دولت از همراهی و همدلی مردم تشکر کنم باتوجه به اینکه شدیدترین زلزله چندسال اخیر در این استان رخ داد و با حواشی که داشت مدیریت آن بسیار مشکل بود، به استاندار خسته نباشید می گویم. 
 
بالاترین مقام مسوول حوزه ICT در کشور  با اشاره به بازدیدش از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و قصرشیرین خاطرنشان کرد: در بازدیدی که داشتم علیرغم وجود مشکلات اما می شد احساس کرد که زندگی در جریان است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اذعان به وجود کاستی هایی در منطقه  گفت: با توجه به شرایط منطقه و شرایط اتفاقی که رخ داده طبیعی است که کاستی هایی نیز وجود داشته باشد و امیدوارم مطابق قولی که داده شده اسکان مردم شهریور ماه به طور کامل انجام شود.
 
بنابه این گزارش امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار کرمانشاه در قصرشیرین ۱۲۳۵ پروژه ارتباطی را افتتاح شد. 
 
از جمله این پروژه ها که با اعتباری بیش از ۲۹۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید می توان به افتتاح پایانه بین المللی فیبرنوری قصرشیرین، نصب و راه اندازی سایت های نسل سوم و چهارم تلفن همراه، افتتاح باجه های خدمات بانکی و خودپردازهای روستایی، ارتقای شبکه دیتا، انتقال و کافونوری اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.