اینترنت و شبکه

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

April 20, 2018
12:29 جمعه، 31ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89759

شرکت زیرساخت: امکانات رایگان پیام‌رسان‌های داخلی فراهم شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفته که در راستای حمایت از کالا و خدمات داخلی امکانات پیام‌رسان‌های داخلی همچون محل استقرار سرورها و پهنای باند و اینترنت توسط این شرکت ارتباطات به صورت رایگان فراهم می‌شود.

 
به گزارش ایسنا، صادق عباسی شاهکوه – مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت – اظهار کرده است که از ابتدای دولت یازدهم تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در بستر ارتباطی رخ داده است و این امکانات خصوصا در مورد اپراتورها قابل مقایسه با قبل نیست؛ اما مردم عزیز کشورمان لیاقت پیشرفت بیشتر، در همه عرصه ها را دارا هستند.
 
او برخورداری از مدیریت جهادی در این شرکت تاکید کرد و گفت: استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت‌های ارتباطی را انحصاری نکند، بلکه خدمات با کیفیت و قیمت ارزان ارائه شودتا انتخاب برتر و اول تمامی ذینفعان بخش باشد.
 
وی حرکت رو به جلو در مسیر ارتقای خدمات را ضروری برشمرد و افزود: در راستای حمایت از کالا و خدمات داخلی هم اکنون امکانات پیام رسان‌های داخلی همچون محل استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و پهنای باند و اینترنت را شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت رایگان فراهم می‌کند و این باعث افتخار ماست تا سیاست‌های کشور را به بهترین نحو اجرا کنیم.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، به تعهداتی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران برعهده این شرکت گذاشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه از برنامه عقب نیستیم؛ اما نیازمند حرکت رو به جلو، برای خدمت‌رسانی بهتر هستیم.
 
وی با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است ، افزود: لازم است برای پیاده‌سازی این شبکه آمادگی کامل داشته باشیم و شرایط مناسب برای دارندگان محتوای داخلی را فراهم کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.