بازی

فناوری اطلاعات

April 22, 2018
18:26 یکشنبه، 2ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 89829

اتاق خاص علاقمندان به بازی های رایانه ای در یک هتل

با توجه به افزایش تعداد افرادی که به اجرای بازی های ویدئویی علاقه دارند، بسیاری از صاحبان مشاغل در تلاش هستند تا از این طریق هم کسب درآمد کنند.
به گزارش دیجیتال ترندز، شعبه هتل هیلتون در کشور پاناما در کنار ارائه خدمات وای – فای رایگان اتاق خاصی را به نصب تجهیزات مناسب برای اجرای پیشرفته ترین بازی های ویدئویی اختصاص داده است.
افرادی که در اتاق ۲۴۲۵ این هتل اقامت کنند، می توانند با استفاده از رایانه بازی خاص تولیدی شرکت Alienware، نمایشگر فوق دقیق نصب شده در اتاق، سیستم صوتی فراگیر و حتی یک هدست واقعیت مجازی تولیدی شرکت Occulus Rift به اجرای بازی های محبوب خود بپردازند.
 
صندلی های نصب شده در این اتاق برای انجام بازی هم صندلی هایی بزرگ و مستحکم است که در کنار و بر روی آنها امکانات متعددی مانند پشتی، بالش، جعبه دستمال کاغذی و غیره تعبیه شده است.
 
دمای این اتاق با استفاده از فناوری خاص ناسا موسوم به اوت کاست به طور خودکار تنظیم می شود تا علاقمندان فقط بر روی اجرای بازی های ویدئویی متمرکز شوند. نمایشگر او – لد و ۶۵ اینچی این اتاق از دقت ۴K برخوردار است و رایانه موجود در آن دارای پردازنده Intel Core i۷-۸۷۰۰ و کارت گرافیک GeForce GTX ۱۰۸۰ Ti می باشد.
 
یک لپ تاپAlienware ۱۵ نیز در این اتاق برای اجرای بازی های ساده تر وجود دارد که مجهز به پردازنده ore i۷-۷۷۰۰HQ و کارت گرافیک GeForce GTX ۱۰۷۰ می باشد. هزینه هر شب اقامت در این اتاق ۳۴۹ دلار است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.