سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

May 12, 2018
18:28 شنبه، 22ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90624

فایل های PDF را با یک کلیک ویرایش کنید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز به ویرایش یک فایل پی‌دی‌اف داشته‌اید ولی این فایل چنین قابلیتی را در اختیار شما نگذاشته و به دردسر افتاده‌اید. این مشکل برای کارهای اداری و دفتری نمود بیشتری دارد.
ازسوی دیگر حتی فایل به‌گونه‌ای است که در Adobe Acrobat قابلیت ویرایش ندارد. به همین دلیل هم برنامه نویسان به‌دنبال راهکارهایی برای حل این مشکل بوده و با نرم افزار Enfocus PitStop Pro، راهکاری مناسب ارائه داده‌اند. این نرم افزار درواقع یک بسته همه کاره است که با کمک آن می‌توانید فایل‌های PDF را در Adobe Acrobat ویرایش کنید. درواقع PitStop، پلاگینی است که به نرم افزار Adobe Acrobat الحاق شده و مشکلات را حل می‌کند و ازین پس می‌توانید بخشی یا کل فایل‌های پی دی اف را با جزئیات کامل ادیت کنید.
از ویژگی‌های این پلاگین برای ویرایش فایل‌های PDF می‌توان به قابلیت ویرایش متن و تصویر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با بالاترین سرعت ممکن، فایل‌های PDF را ویرایش کنید.همچنین این نرم افزار فایل‌های PDF ایجاد شده شما را قبل از خروجی گرفتن، بررسی می‌کند تا مشکلاتی از جمله رنگ‌های اضافی، فونت‌های بهم ریخته و… برطرف شود. همچنین کاربر می‌تواند یک لیست از تمامی کارهایی که روی فایل پی دی اف صورت گرفته را از این پلاگین تهیه کند.
ازسوی دیگر هنگام کار با پلاگین، در صورتی که فایل پی‌ دی‌ اف شما در زبان‌های مختلف باشد تغییرات جهانی که در این نرم افزار صورت گرفته هم به کمک شما می‌آید تا بتوانید تغییرات را با کیفیت بیشتری انجام دهید.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم افزار می‌توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.