تلفن همراه

گوشی

May 14, 2018
12:16 دوشنبه، 24ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90657

توصیه های خواندنی «تیم کوک» به دانشجویان/ متفاوت فکر کنید

تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل روز گذشته با حضور در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه دوک در دورهام کارولینای شمالی توصیه های خواندنی به آنها ارائه کرد.
 
به گزارش مک رومورز، وی از فارغ التحصیلان این دانشگاه خواست به جای آنکه شرایط فعلی و موجود را بپذیرند، متفاوت فکر کنند تا دستاوردهای تازه ای داشته باشند.
 
تیم کوک گفت شما باید تلاش کنید تا دنیا را بهتر از چیزی که امروز هست کنید و پا جای پای رهبران شرکت های فناوری مانند استیو جابز و غیره بگذارید. وی در بخش دیگری از سخنان خود از تعهد اپل به حفظ محیط زیست و حریم شخصی کاربران خبر داد.
 
مدیرعامل اپل تصریح کرد: روند پیشرفت به میزان چشمگیری تسریع شده و به مدد فناوری هر فرد ابزار و توانایی ساختن جهانی بهتر را داراست. لذا ما در بهترین شرایط تاریخی زندگی می کنیم و من شما را تشویق می کنم تا از قدرتی که در اختیار دارید، به بهترین نحو استفاده کنید. تلاش کنید دنیا را قبل از ترک به جای بهتری مبدل کنید.
 
به گفته تیم کوک بزرگترین چالش زندگی پی بردن به این مساله است که چه زمانی باید عقلانیت متعارف را کنار گذاشت و لذا هر چه جهان امروز به ارث گذاشته را نپذیرید و برای ارتقای خود تا حد امکان تلاش کنید و بدانید تحول زمانی حاصل می شود که افراد جرات پذیرش چیزهای متفاوتی را پیدا کنند. جرات متفاوت فکر کردن را داشته باشید.
 
تیم کوک خود در سال ۱۹۸۸ از دانشگاه دوک فارغ التحصیل شده و هم اکنون نیز عضو هیات امنای این دانشگاه محسوب می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.