رسانه‌های اجتماعی

May 14, 2018
18:08 دوشنبه، 24ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90679

توضیح جهرمی در مورد قطع خدمات پیام رسان سروش

وزیر ارتباطات در مورد شائبه قطع خدمات زیرساختی به پیام رسان بومی سروش توضیح داد و گفت: این پیام رسان به جای حل فنی مشکل، موضوع را به عملیات روانی کشانده است.
 
محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران در مورد شائبه قطع خدمات زیرساختی برای شبکه پیام رسان بومی سروش گفت: هم اکنون تنها یک پیام رسان در کشور نداریم و ۵ پیام رسان بومی در حال فعالیت هستند که یکی از آنها مرتباً به جای اینکه مسئله را در جلسات فنی حل کند، بحث را به عملیات روانی می کشاند که به نظر می رسد این نه به سود آنها و نه به سود کشور خواهد بود.
 
وی گفت: همکاران ما در وزارت ارتباطات و اپراتورها بنا را بر همکاری کامل با پیام رسان های بومی گذاشته اند و این مصوبه را به عنوان یک تکلیف ملی پیگیری می کنند اما مدلی که این پیام رسان بومی در حال پیگیری مطالبات خود است، خیلی مرسوم نبوده و ایجاد ذهنیت منفی می کند و تاثیر منفی دارد.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به اخباری که از سوی پیام رسان بومی سروش مبنی بر عدم همکاری وزارت ارتباطات در ارائه زیرساختها منتشر شده است، گفت: اگر مشکلی وجود دارد باید منطقاً با استدلال و استناد به زیرمجموعه های وزارت ارتباطات منتقل شود. هم اکنون ۴ پیام رسان دیگر به خوبی کار می کنند و تنها یک پیام رسان که ادعایی داشته و امروز به ادعایش نرسیده، شروع به پروپاگاندا کردن می کند و انداختن مسئولیت گردن دیگران منطقی نیست.
 
جهرمی تاکید کرد: باید بدانند که وزارت ارتباطات حمایت کننده است و مشکل را پیگیری می کند اما این مدل اعلام مشکل شائبه مسائل دیگری را به ذهن می رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.