تلفن همراه

سامانه ۲۰۱۱۷ و مراکز ۱۱۸ مخابرات تجمیع می شوند

 
 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت : واگذاری تلفن ثابت و پاسخگویی به فیش های در نوبت انتظار در دو استان تهران و مشهد تا آخر اردیبهشت به روز می شود .
 
سیدمجید صدری در حاشیه افتتاح مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران درباره تغییرات سامانه ۲۰۱۱۷ (خرابی تلفن) و مراکز ۱۱۸ در سال ۹۷ ، اظهار داشت : در سال ۹۷ برنامه تغییر در چندین سامانه شرکت مخابرات ایران از جمله خرابی تلفن (۲۰۱۱۷)، مرکز خدمات تلفنی (۱۱۸) و سامانه های اینترنت مشترکان تجاری و خانگی (۲۰۱۰ و ۲۰۲۰) در دستور کار قرار دارد که پاسخگویی به مشترکان در این سامانه ها متمرکز می شود . 
 
وی ادامه داد : هدف از این تغییرات پاسخگویی به مردم در اسرع وقت ، تکمیل اطلاعات ناقص مراکز مخابرات ی و مدیریت یکپارچه است . 
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین درباره انتقاد وزیر ارتباطات از کیفیت اینترنت مخابرات گفت : به زودی با تغییرات ایجاد شده شاهد افزایش کیفیت این سرویس و رفع مشکلات خواهیم بود . 
 
وی همچنین درباره مشکل فیش های در نوبت انتظار تلفن ثابت گفت : برنامه ای دراین باره تدوین و به تمامی استان ها ابلاغ شده که براساس آن در تهران و مشهد باید واگذاری تلفن ثابت و پاسخ دادن به فیش های در نوبت انتظار تا پایان اردیبهشت به روز شود و در دیگر استانها نیز طی برنامه ای این موضوع پیگیری خواهد شد . 
 
سیدمجید صدری همچنین از رفع مشکل شماره های هوشمند ظرف یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت : این موضوع به معضلی برای مردم و مخابرات تبدیل شده که در پی نارضایتی متعدد مردم برای حل این مشکل برنامه ریزی های انجام داده ایم .

​​