February 21, 2007
10:08 چهارشنبه، 2ام اسفندماه 1385
کد خبر: 8382

نخستین الگوی تعالی سازمانی منتشر شد

مرکز کیفیت‌های برتر پیشرفته‌ترین مدل تعالی سازمانی را براساس آخرین فناوری‌های روز که برگرفته از فرهنگ ملی است، ارائه داد.


به گزارش فاوانیوز،  براساس اطلاعات واصله از سایت رسمی السیتکس، پژوهش‌های عمیقی که چند سال گذشته صرف تحقیقات آن شده است، تلاش‌های مذکور را تبدیل به مدلی منحصربه فرد، فرارشته‌ای و جهان شمول کرده است.
بر این اساس السیتکس نه تنها از معدود مدل‌های تعالی در سطح جهانی خواهد بود بلکه پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین مدل تعالی در سطح بین‌المللی به حساب خواهد آمد که با کنکاش در معنویات موجود در فرهنگ اصیل ایرانی و تلفیق آن با آخرین دانش‌ها، دستاورد و افتخاری ملی در سطح بین‌المللی به شمار  می‌آید و نمایانگر توانمندی ایران در عرصه دانش و نمایشگر فرهنگ غنی ایرانی است.
این تلاش‌ها در راستای بهره‌مندی از خرد جمعی، فرهنگ‌سازی، ارائه راهنمائی و راهکارهای اساسی برای نیل به بهره‌وری، کیفیت برتر، تعالی، اعتبار و اعتماد سازمان‌ها، خصوصا در جامعه اطلاعاتی در قالب حرفه‌ای تخصصی از سوی السیتکس که با نام شرکت علمی تحقیقاتی اِله وِکس کیش فعالیت می‌کند و با همکاری و پشتیبانی برخی از سازمان‌ها چون شورای عالی اطلاع رسانی و مدیران و متخصصین برجسته صورت می‌پذیرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.