February 9, 2008
16:35 شنبه، 20ام بهمنماه 1386
کد خبر: 13429

عرضه GPRS در افغان بیسیم

افغان بیسیم، اپراتور تلفن همراه کشور افغانستان با تکمیل پوشش شبکه در 34 استان و به روز کردن سرویس GPRS، عرضه این سرویس را با هزینه 59 افغانی برای 1.7 میلیون مشترک این شبکه فراهم کرد.
به گزارش آژانس خبری تلفن همراه (همنا)، “امین رامین” مدیر اجرایی افغان بیسیم می‌گوید: ما در افغان بیسیم به عرضه سرویس‌های ارزشمند به مشترکان خود معتقد هستیم و در تلاشیم تا سرویس‌هایی بیش از آنچه که مردم به آنها نیاز دارند، در اختیارشان قرار دهیم.
وی افزوده است: ما ارتباطات مایکروویو، کیفیت مطلوب تماس بدون تاخیر در ماهواره و حتی کیفیت عالی شبکه خود را در بزرگراه‌ها تضمین می‌کنیم و با تکمیل پوشش خود در 34 استان و عرضه GPRS در سراسر افغانستان با کمترین هزینه، این سرویس را برای تمامی اعضای خانواده افغان بیسیم فراهم کرده‌ایم.
وی با اشاره به خانواده 1.7 میلیون نفری افغان بیسیم که اعتقاد زیادی به سرمایه‌گذاری در صنعت تلفن همراه دارند، می‌گوید این اعتقاد مشتریان در رشد سریع تعداد مشترکان تلفن همراه افغانستان به خوبی نمایان است.
امین افزوده است: ارایه سرویس‌های جدید از سوی افغان بیسیم یک ارزش افزوده است که علاوه بر رقابت این اپراتور با دیگر اپراتورها، منفعت زیادی برای مشتریان به دنبال دارد.
براساس این گزارش، آمارهای ارایه شده توسط موبایل ورلد نشان می‌دهد که افغان بیسیم ماه سپتامبر سال 2007 را تنها با فاصله اندکی از “روشن” اپراتوراول تلفن همراه افغانستان به عنوان دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه این کشور پشت سر گذاشت.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.