November 26, 2008
13:28 چهارشنبه، 6ام آذرماه 1387
کد خبر: 17843

برگزاری مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز بزرگ ایرانسل در نهمین نمایشگاه تله کام

ICTna.ir – قرعه کشی بزرگ ایرانسل ویژه جشنواره تابستانی و بخشی از جشنواره عید تا یلدای ایرانسل در نهمین نمایشگاه تله کام 2008 برگزار شد.


به گزارش ایستنا از روابط عمومی ایرانسل، این مراسم بعداز ظهر روز گذشته و در آخرین روز برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی تله کام با حضور نمایندگان دادستان کل کشور، سازمان صدا و سیما، اصحاب رسانه، مدیران ایرانسل و جمع کثیری از بازدیدکنندگان از نمایشگاه تله کام و مشترکین برگزار شد.


در این مراسم “دکتر پوراحمد” نماینده دادستان کل کشور گفت: دادستان کل کشور یکی از عالی ترین مقام های قضائی است که براساس اصل 162 قانون اساسی باید مجتهد عادل و آگاه به امور قضائی باشد و بر این اساس دادستان کل متصدی مسند مدعی العمومی در کشور است و این نهاد جهت جلوگیری از تضیع حقوق عمومی افراد و برای اجرای احسن قوانین فعالیت می کند.


دکتر پوراحمد تصریح کرد: یکی از مصادیقی که دادستانی در راستای حقوق شهروندان به آن می پردازد، بحث استقرا یا قرعه کشی است که نسبت به فعالیت، نحوه اجرا و چگونگی برگزاری قرعه کشی از سوی کسی که تعهد دارد، نظارت می کند.


وی اضافه کرد: بر همین اساس دادستانی ابتدا تاکنون در مقدمات قرعه کشی های صورت گرفته، شرکت داشته و قوانین قرعه کشی را به شرکت های تابعه دیکته کرده است.


 براساس این گزارش، پس از سخنان نماینده دادستان کل کشور مراسم قرعه کشی ایرانسل در حضور نمایندگان دادستان کل کشور، سازمان صدا و سیما، اصحاب رسانه، مدیران ایرانسل و جمع کثیری از بازدیدکنندگان از نمایشگاه تله کام و مشترکین برگزار شد.


براین اساس مشترکینی که در فاصله 8 تیر ماه تا 9 مهر ماه سال 87 نسبت به شارژ سیم کارت و مصرف آن در بازه معین شده یا پرداخت صورتحساب به میزان تعیین شده اقدام کرده و حائز حداقل چهار امتیاز شدند، در قرعه کشی جایزه نقدی 100 میلیون تومانی و مشترکانی که حائز حداقل شش امتیاز شدند، در قرعه کشی جایزه 150 میلیون تومانی شرکت داده شدند.


بدین ترتیب “زهره همایونی” از مازندران از مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل با کسب 10 امتیاز برنده جایزه 150 میلیون تومانی و “محبوبه ساکی” از خوزستان مشترک سیم کارت اعتباری ایرانسل با کسب 10 امتیاز توانست جایزه 100 میلیون تومانی ویژه جشنواره تابستان 87 ایرانسل را از آن خود کند.


براساس این گزارش، همچنین مشترکینی که در فاصله 8 تیر ماه تا 9 مهرماه 87 ، هر یک از سیم کارت های دائمی و یا اعتباری ایرانسل را خریداری کرده و پس از تکمیل ثبت نام نخستین تماس را برقرار کرده بودند، در قرعه کشی 10 دستگاه خودروی فولکس گل شرکت داده شدند.


همچنین با برگزاری قرعه کشی بخشی از جشنواره عید تا یلدای ایرانسل، مشترکینی که در فاصله 10 تا 30 مهر ماه نسبت به خریداری هر یک از سیم کارت های ایرانسل اقدام کرده و پس از تکمیل ثبت نام، نخستین تماس را از سیم کارت خود برقرار کرده بودند، در قرعه کش یک دستگاه مرسدس بنز کلاسA شرکت داده شدند و بدین ترتیب “سیرش لک مظاهری” از شهر آذربایجان غربی دارنده سیم کارت اعتباری ایرانسل برنده یک دستگاه خودروی مرسدس بنز کلاس A ایرانسل شد.


همچنین به مناسبت قرار گرفتن روز دانش آموز در جشنواره عید تا یلدای ایرانسل، تمامی افرادی که از 10 مهر تا 13 آبان، سیم کارت دائـمی، اعـتبـاری یا پـیام رسـان ایرانسل خریداری کرده و پس از تکمیل ثبت نام، نخستین تماس را از سیم کارت خود برقرار کرده بودند، در قرعه کشی 1000 گوشی همراه نوکیا 2630 شرکت داده شدند.


گفتنی است که در این مراسم جوایز برنده قرعه کشی یک فروند هواپیکای تفریحی دو نفره با مجوز پرواز و آموزش، 10 دستگاه خودروی ریو و 10 دستگاه خودروی MVM و 10 دستگاه خودروی پژو 206 نیز به برندگان اهدا شد.


براساس این گزارش، در جشنواره عید تا یلدا، تمامی افرادی که سیم کارت دائـمی، اعـتبـاری یا پـیام رسـان ایرانسل خریداری کرده و پس از تکمیل ثبت نام، نخستین تماس را از سیم کارت خود برقرار کنند، در قرعه کشی هر روزه جشنواره شرکت داده می شوند.


به این ترتیب، در صورتی که در فاصله 10 مهر تا 30 آذرماه 87، پس از خریداری سیم کارت، ثبت نام خود را تکمیل و نخستین تماس را از آن برقرار کنید، هر روز در قرعه کشی شرکت داده می شوید و در صورت برنده شدن، 10 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد.


در ادامه جشنواره پاییزی ایرانسل دو دستگاه خودرو مرسدس بنز کلاس A برای مشترکینی که در ماه های آبان و آذر، ثبت نام خود را تکمیل کرده و نخستین تماس را از سیم کارت دائمی، اعتباری یا پیام رسان خود برقرار کنند، به قید قرعه اهدا خواهد شد.


همچنین اهدای یک خودرو مرسدس بنز کلاس C و یک خودرو مرسدس بنز کلاس E به قید قرعه مربوط به مشترکینی است که در مدت زمان جشنواره، با 20 هزار تومان کارکرد خط، حداقل 4 امتیاز و یا با 30 هزار تومان کارکرد خط، حداقل 6 امتیاز لازم را کسب کنند.


اطلاعات بیشتر در خصوص اسامی برندگان قرعه کشی های ایرانسل و جزئیات بیشتر از جشنواره پاییزی این اپراتور بر روی سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.Irancell.ir قرار دارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.