November 23, 2009
18:02 دوشنبه، 2ام آذرماه 1388
کد خبر: 24319

کوربی: گوشی جدید سامسونگ در بازار ایران


ICTna.ir – گوشی تمام لمسی کوربی مدل S3650 جدید ترین محصول سامسونگ در بازار ایران عرضه شد.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این گوشی با طرحی نو و امکانات متناسب با نیاز‌های فناوری‌اطلاعات و دیجیتالی جوانان طراحی و به بازار جهان عرضه شده است.


گوشی90 گرمی کوربی دارای دوربین 2 مگا پیکسلی و حافظه 40 مگابایتی است که کارت حافظه تا 8 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش بزرگ 5 سانتیمتری کوربی تجربه متفاوتی را هنگام تماشای تصاویر به شما می‌دهد.


این گوشی 2/1سانت ضخامت،  3/10 سانت طول و 65/5 سانت عرض دارد و باطری آن امکان تامین انرژی لازم را برای 9 ساعت مکالمه و 730 ساعت آماده مکالمه را دارد. کوربی با فناوری تمام لمسی که فناوری پیشرفته و رایج گوشی‌های تلفن همراه امروز است، همزمان با عرضه در سراسر اروپا در ایران هم عرضه می شود. قیمت متناسب با فناوری پیشرفته ونرم‌افزار‌های بهره‌ برداری آسان که شبکه‌های اجتماعی رایج را پشتیبانی می‌کند از ویژگی‌های دیگر کوربی است.


طراحی ویژه لبه های مورب گوشی کوربی نگهداری آن را در دستان کاربر به‌راحتی ممکن می کند. از این نظر کوربی یکی از خوش‌دست‌ترین گوشی هایی است که تا‌ کنون در بازار ایران عرضه شده است.


علاوه بر رنگ‌های شاد قاب پشت گوشی‌ که شامل زرد، سفید، صورتی و نارنجی است یک قاب مشکی استاندارد و 2 قاب پشت اضافی در دو طرح مختلف هنگام خرید گوشی به خریداران عرضه می‌شود. براساس برنامه سامسونگ قرار است طرح‌ها و رنگ‌های دیگری نیز در آینده از این پوشش‌ها تولید و‌عرضه شود که به صورت جداگانه در دسترس دارندگان گوشی قرار خواهد گرفت.


سامسونگ کوربی با ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت پارس‌مایکروتل در ایران عرضه می شود. 


ویژگی‌های گوشی تمام لمسی


گوشی کوربی سامسونگ از محیط کاربری لمسی هوشمند touchwiz)) بهره می برد که تجربه ساده و آسانی از کار با گوشی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. این محیط کاربری لمسی علاوه بر سیستم قفل هوشمند، قابلیت بزرگنمایی تک انگشتی را نیز داراست.


کاربران می توانند برنامه‌های دلخواه خود را تنها با حرکت کشیدن و رها کردن(drag & drop) بر روی صفحه اصلی گوشی؛ به سادگی در دسترس و استفاده خود قرار دهند. بزرگنمایی تک انگشتی به دارنده‌ گوشی این امکان را می دهد که با لمس تنها یک انگشت بر روی صفحه نمایش؛ تصویر مورد نظر خود را بزرگنمایی کند. همچنین سیستم قفل هوشمند ویژگی است که کاربر به کمک آن می تواند قفل گوشی را باز کرده و با نوشتن یک حرف و یا کلمه از پیش تعیین شده بر روی صفحه نمایش؛ گوشی را از حالت قفل بیرون بیاورد.علاوه براین دارندگان کوربی سامسونگ به برنامه های جانبی و کاربردی زیادی در فروشگاه اینترنتی سامسونگ دسترسی دارند.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.