May 22, 2010
0:55 شنبه، 1ام خردادماه 1389
کد خبر: 27484

جزئیات بسته‌های نامحدود GPRS همراه اول

ICTna.ir – شرکت ارتباطات سیار ایران با عرضه بسته های تشویقی GPRS موسوم به بسته های رویایی همراه اول، امکان استفاده نامحدود از بستر GPRS (اینترنت روی تلفن همراه) را برای مشترکین خود و در بازه های زمانی روزانه، هفتگی و یا ماهیانه ممکن ساخت.

جزئیات این بسته ها در حالی برای نخستین بار توسط آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) منتشر میشود که پیش از این، ایرانسل با عرضه بسته های افزایشی GPRS خود، امکان استفاده ارزانتر از سرویس GPRS را در حجم های ۵، ۱۵، ۲۰ و ۵۰ مگابایتی ممکن ساخته بود.


به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) همراه اول به منظور تامین خواسته‌های مشترکین خود، اقدام به ارائه بسته‌های رویایی سرویس اینترنت همراه اول با کاهش چشمگیر هزینه‌های اتصال به اینترنت و برای اولین بار استفاده نامحدود از اینترنت از طریق کانالهای فعالسازی آسان نموده است.

براساس این گزارش در بسته رویایی شماره یک GPRS همراه اول مشترکین این اپراتور با پرداخت ۱۰۰۰ تومان میتوانند برای ۲۴ ساعت به طور نامحدود از GPRS استفاد کنند، در حالی که در بسته رویایی شماره دو مشترکین همراه اول با پرداخت ۵ هزار تومان میتوانند در طی ۷ روز از GPRS به طور نامحدود استفاده کنند.

مشترکین همراه اول با انتخاب و فعال سازی بسته GPRS شماره سه، با پرداخت ۱۰هزار تومان میتوانند طی یک ماه از GPRS استفاده نمایند، ضمن آنکه در صورت فعال سازی بسته رویایی شماره چهار مشترکین با پرداخت ۳هزار تومان میتوانند در طول یک ماه و در محدوده ساعات ۲۳ تا ۸ صبح و کلیه ساعات روزهای تعطیل رسمی از GPRS همراه اول بطور نامحدود استفاده نمایند.


به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) انتخاب و فعال سازی بسته های رویایی GPRS همراه اول از طریق ارسال پیام کوتاه بدون متن به شماره 99977 و یا مراجعه به سایت همراه اول ممکن میباشد.

براساس اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران در حال حاضر مناطق تحت پوشش GPRS همراه اول محدود به کلیه شهرهای استان‌های تهران، گیلان و مازندران و مراکز استان ها و مناطق آزاد تجاری میباشد.

بعد از غیرفعال شدن بسته های مذکور و یا اتمام مدت زمان بسته های خریداری شده، سرویس اینترنت همراه اول فعال بوده و با تعرفه های جاری یعنی 8/14 ریال در زمان پیک و ۴ ریال در دیگر ساعات محاسبه می گردد.

بسته های ر
ویایی اینترنت همراه اول از ابتدای خرداد 89 در دسترس مشترکین این اپراتور قرار میگیرد.

پیش از این و در جشنواره بهار ٨٩ ایرانسل، مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور قادر شدند از بسته های افزایشی ویژه سرویس GPRS استفاده کنند.
در این طرح، مشترکین می توانند با خرید یک بسته افزایشی ١٠,٠٠٠ ریالی، ۵ مگابایت، با خرید یک بسته ٢٢,۵٠٠ ریالی، ١۵ مگابایت، با خرید یک بسته ٣٠,٠٠٠ ریالی، ٣٠ مگابایت و با خرید یک بسته ۴٠,٠٠٠ ریالی، ۵٠ مگابایت از خدمات GPRS به صورت افزایشی استفاده کنند.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.