July 2, 2012
19:56 دوشنبه، 12ام تیرماه 1391
کد خبر: 42979

غیبت ایران در لیست ۱۸۰کشوری مایکروسافت برای ارائه اپلیکیشن های ویندوز فون۸

شرکت مایکروسافت لیست 180 کشوری که مردم آن‌ها به اپلیکیشن‌های ویندوز فون 8 دسترسی دارند را اعلام کرده و این در حالی است که نامی از ایران در این لیست دیده نمی‌شود.


به گزارش ایسنا، انتظار می‌رود ویندوز فون 8 مایکروسافت در پائیز سال جاری روانه بازارهای جهانی شود و 180 کشوری که مایکروسافت نام آنها را اعلام کرده است قادر خواهند بود به اپلیکیشن‌های آن دسترسی داشته باشند.


افغانستان، مراکش، باهاماس، جمهوری دومنیکن، لیبی، سری لانکا و اوگاندا و 173 کشور دیگر از جمله کشورهایی هستند که ویندوز فون 8 در آن‌ها عرضه خواهد شد و متاسفانه در حالی که نام تمامی کشورهای همسایه ایران از جمله عراق و پاکستان نیز در این لیست به چشم می‌خورد، نام ایران در لیست مایکروسافت غایب است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.