تلفن همراه

October 7, 2012
0:59 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50637

فصل جدید خدمات رایتل آغاز شد؟

 

 
ظاهرا اپراتور سوم تلفن همراه کشور، از ابتدای پاییز 1391 فصل جدیدی از خدماتش را آغاز کرده چراکه در جشنواره‌ای که از اول مهرماه آغاز شده و تا پایان آذرماه ادامه دارد، محصولات و خدمات رایتل، در قالب بسته‌ها و طرح‌های گوناگون ارایه و ادعا شده که متناسب با نیازها و سلیقه‌های متقاضیان و مشترکین ارائه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رایتل اعلام کرده که در طول مدت برگزاری جشنواره باران، انواع سیم کارت‌هایش را با پیش شماره‌ها و قیمتهای مندرج در جدول مشخص شده به ترتیب سیم‌کارت دائمی با پیش شماره 0920 مبلغ 1,200,000 ریال و سیم کارت دیتا با پیش شماره 0921 مبلغ 200,000 ریال فروخته می‌شود که البته هنوز نحوه فروش و واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور اعلام نشده است.

این شرکت اعلام کرده است: سیم کارت دائمی رایتل، به همراه مجموعه‌ای از خدمات هدیه ارائه می‌شود که تماس تصویری نامحدود یکی از هدایای این بسته در مدت برگزاری جشنواره باران است. اما لازم است متقاضیان بدانند،‌ سیم کارت دائمی رایتل ویژه جشنواره باران با خدمات تماس تصویری با میزان استفاده نامحدود،‌ اینترنت 500 مگابایت و 120 پیامک،‌ برای 30 روز مبلغ 1,200,000 ریال در نظر گرفته شده است.

بسته مصرفی چیست؟

مشترکان سیم کارت دائمی می توانند بسته به نیاز شخصی خود هر یک از انواع بسته‌های اینترنت زیر را خریداری و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

جدول قیمت بسته‌های مصرفی اینترنت سیم کارت‌های دائمی رایتل ویژه جشنواره باران شامل موارد زیر است:

اینترنت پایه 400MB برای پانزده روز با سرعت 128 به مبلغ 55,000 ریال، اینترنت پایه 1GB یک ماهه با سرعت 128 مبلغ 125,000ریال،‌ اینترنت پیشرفته 600MB پانزده روزه با سرعت 512 و مبلغ 85,000 ریال و اینترنت پیشرفته 1.5GB یک ماهه با سرعت 512 مبلغ 210,000 ریال در نظر گرفته شده است.

طرح تعرفه عادی چه خدماتی دارد؟

در طول مدت جشنواره باران، تعرفه عادی خدمات برای سیم کارت های دائمی رایتل بدین صورت محاسبه خواهد شد. قیمت تعرفه سیم کارت دائمی در جشنواره باران:

تماس صوتی درون شبکه برحسب دقیقه 555 ریال، تماس صوتی برون شبکه بر حسب دقیقه625ریال،‌تماس تصویری برحسب دقیقه 1،495ریال،‌ پیامک فارسی به ازای هر پیامک89 ریال،‌پیامک انگلیسی به ازای هر پیامک220ریال،‌پیام چندرسانه ای درون شبکه400 ریال ، و اینترنت 3G برحسب کیلوبایت 0.5 ریال است.

این شرکت اعلام کرده است: دریافت سرعت‌های بالاتر Kbps 128 تابع ضوابط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی است. مبنای محاسبه زمان در تماس‌های صوتی داخل و خارج شبکه، ثانیه است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.