اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

November 23, 2013
0:02 شنبه، 2ام آذرماه 1392
کد خبر: 58973

کمپین گوگل برای استفاده زنان هندی از اینترنت + ویدئو

گوگل یکی از آن شرکت هایی است که بشدت معتقد به حق تک تک افراد برای دسترسی به اینترنت است، و همین مسئله انگیزه ای برای شرکت گوگل است تا برای اولین بار با راه اندازی کمپین، 50 میلیون زن هندی را به اینترنت متصل کند.
 
indian woman
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،کمپین "کمک به زنان برای متصل شده به اینترنت" از امروز پس از کنفرانس خبری "راه اندازی وبسایتی برای تامین کردن مسائل پایه ای برای استفاده کاربران خانم از اینترنت" رسماً آغاز شد.
Rajan Anandan مدیر بخش هند شرکت گوگل به خبرنگاران گفت که زنان تنها یک سوم از 200 میلیون و اندی کاربر اینترنت در هند را تشکیل می دهند و از آنجاییکه این کشور در حال تبدیل شدن به دومین بازار اینترنتی دنیا است این آمار باید تغییر کند.
Anandan اضافه کرد: "(دسترسی به) اینترنت می تواند به زنان برای رسیدن به عزت نفس، بیان آزادانه دیدگاه های خود، دسترسی به فرصت ها وموقعیت های جدبد و تحصیل کردن کمک کند. هدف کمپین ما متصل کردن 50 میلیون کاربر خانم به اینترنت طی سال آینده میلادی ست تا آن ها نیز از فواید اینترنت بهره مند شود." 
علاوه بر آموزش اصول بنیادین کامپیوتر، مهارت های اینترنت و جزئیاتی از نحوه چت کزدن و یا استفاده از سرویس های پست الکترونیک، این وبسایت شامل دامنه ای گسترده از ویدیو هایی ست که به منظور اطلاع رسانی کردن در مورد فواید اینترنت به زنان هندی طراحی شده است. 
 
شرکت گوگل برای آگاهی رسانی و آموزش زنان هندی به منظور دسترسی آسان به اینتزنت در سراسر کشور با شرکت های Intel، Hindustan Unilever و بانک Axis همکاری می کند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.