تلفن همراه

گوشی

December 12, 2013
13:35 پنجشنبه، 21ام آذرماه 1392
کد خبر: 59432

گوشی جدید هواوی با دوربین دوم 8 مگاپیکسلی

منابع آگاه اسناد داخلی از شرکت هواوی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد این شرکت چینی در حال ساخت گوشی هوشمند جدیدی موسوم به Ascend P7 است که در سیستم داخلی با نام Sophia شناخته می‌شود.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گوشی هوشمند Huawei Ascend P7 نسبت به مدل قبلی خود که Ascend P6 نام داشت بسیار پیشرفت کرده و مبتنی بر نمایشگر 5 اینچی TFT LCD با کیفیت 1080 پیکسلی ساخته شده است.
 
 
این گوشی هوشمند شامل تراشه مرکزی HiSilicon Balong 910 می‌شود که چهار هسته پردازشگر 1.6 گیگاهرتزی به همراه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی داخل آن جا گرفته‌اند. البته باید گفت که حافظه داخلی این محصول به کمک کارت حافظه microSD افزایش میابد.
 
بدنه این گوشی هوشمند از بهترین مواد ساخته شده است و این طور که اسناد داخلی هواوی اعلام می‌دانرد، این محصول بهترین قابلیت تصویربرداری شخصی از خود کاربر را در بین همه گوشی‌ها ارایه می‌دهد.
 
شرکت هواوی برای این گوشی هوشمند دوربین دوم 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته است و دوربین اصلی هم با کیفیت 13 مگاپیکسلی همراه با قابلیت اتوفوکوس و فلش LED به دست کاربران می‌رسد.
این گوشی هوشمند باتری 2460 mAh دارد و از خدمات شبکه مخابراتی LTE هم پشتیبانی می‌کند. هنوز زمان عرضه این گوشی مشخص نشده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.