اپراتورها

اینترنت و شبکه

باندپهن سیار

فناوری اطلاعات

December 30, 2013
18:45 دوشنبه، 9ام دیماه 1392
کد خبر: 59911

افتضاح مبین نت کی تمام می شود؟!

یکی از بینندگان «انتخاب» با ارسال مطلبی آورده است: اینجانب یک سالیست به خاطر تبلیغات بسیار زیاد مبین نت، از این شرکت اینترنت تهیه کرده ام. من نمی دانم چرا با وجود مشکلات بسیار آزاردهنده و بسیار معمولی این شرکت، نه کسی جوابگوست و نه حتی وزارتخانه ارتباطات با آن برخورد نمی کند
 
اینترنت مبین نت، به صورت روزانه چند ساعت قطع است یا اگر وصل باشد دارای سرعت بسیار پایین است که هیچ ربطی به پول و سرعت اینترنت خریداری شده تان ندارد. خدا نکند بخواهید با این شرکت تماس بگیرید، لااقل 200 نفر از ملت درمانده پشت خط هستند که می خواهند گزارش های خرابی شان را بدهند. بارها شده بیش از 40 دقیقه پشت خط مانده ام و پس از آنکه نوبت من رسیده، اپراتو جواب نداده یا صدایش نیامده و خودش سرخود قطع کرده است
 
همین الان که این مطلب را برای شما می فرستم ، منبین نت از قطعی 3 ساعته خارج شده و به جایش، در حال ارائهی اینترنت با یک سرعت بسیار مفتضحانه است. در واقع امروز از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر کلاً از کار افتاده و از 3 تا 5 با سرعت بسیار پایینی فعالی کرده و از ساعت 5 تا 7 عصر هم کلآً قطع بوده است! چند باری هم سعی کردم مشکل را با شرکت مذکور در میان بگذارم، اما دفعه نخست 276 نفر و دفعه دوم 320 نفر پشت خط بودند! بی شک همه ی این افرادی که تماس گرفته اند و هزاران نفری هم که مثل من موفق به تماس نشدند از افتضاحات این شرکت گلایه داشته اند.
 
دو هفته ی پیش نیز 3 روز تمام اینترنت قطع بود، وقتی پس از مدت ها تلاش موفق شدم با کارشناسان این شرکت صحبت کنم، با خیالی آسوده و اعتماد به نفسی فراوان، گفتند که منطقه شمامشکل داریم و احتمالا دو سه روز دیگر مشکل حل می شود!
 
معلوم نیست این افتضاح اینترنتی کی تمام می شود. من که از تمام شرکت های اینترنتی تا به حال خریداری کرده ام، هیچ شرکتی تا به این حد دارای خدمات مفتضحانه و در عین حال غیرپاسخگو و از همه مهمتر، "پشت گرم به حامیان ناپیدا" ندیده ام
 
از مسئولین وزارت ارتباطات تقاضا می کنم مجموعه های بازرسی خود را در این شرکت فعال کنند و با از بین بردن باندها پشت پرده که حامی آنان هستند، دل ملتی را شاد کنند!
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.