May 24, 2014
12:49 شنبه، 3ام خردادماه 1393
کد خبر: 62359

اسماعیلی سرپرست روابط عمومی زیرساخت شد

طی حکمی از سوی محمود خسروی معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت حامد رضا اسماعیلی به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی و امور ین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت اسماعیلی که دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات  از دانشگاه علامه طباطبائی است  از سال 78 تا 84 مدیریت  هماهنگی روابط عمومی های کشور را برعهده داشته است ،وی در سال 84 به شرکت ارتباطات زیرساخت آمد و همکاری خود را به عنوان کارشناس تحقیقات  مطالعات اجتماعی  با این شرکت آغاز کردو در سال 88  به  ریاست اداره روابط عمومی منصوب شد.
 
عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی از سال 80 تا کنون،مدیر گروه رشته روابط عمومی در جهاد دانشگاهی  دانشگاه تربیت معلم و تهران ،سردبیر مجله هنر هشتم فصلنامه تخصصی روابط عمومی ایران  ، دبیر شش دوره جشنواره انتخاب روابط عمومی های کشور  و همچنین تالیف کتاب افکار عمومی و رسانه های جمعی و ترجمه کتاب افکار عمومی  از دیگر فعالیت های وی  در حوزه روابط عمومی های  کشور است.
 
معارفه
 
روابط عمومی ، باید از حالت پدافندی در جامعه خارج شود ، هم در درون شرکت و هم در بیرون شرکت باید صحنه گردان باشد، نباید تنها تماشاگر باشد .
 
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت،  محمود خسروی معاون وزیر ،رییس هیات مدیره  و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت  که  درمراسم معارفه حامدرضا اسماعیلی سرپرست دفتر روابط عمومی و امور بین الملل و تودیع مهندس خدایی سخن می گفت  با اعلام این مطلب افزود:در روز جهانی ارتباطات رییس جمهور سخنان نو  و به روزی مطرح کرد که برای ما قابل استفاده بود،جامعه به چنین سمتی پیش می رود  و نقش روابط عمومی می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد.
 
 خسروی تصریح کرد: حال که باید کار بزرگی در شبکه انجام دهیم  باید روابط عمومی زحمات و تلاش ها را منعکس کند. فضا را خوب کنترل، نظارت و مدیریت کند.
 
در ادامه اسماعیلی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت  از حسن اعتماد مهندس خسروی  تشکر  و بر استفاده از همکاران با تجربه این مجموعه تاکید کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به سختی های کار روابط عمومی گفت: روابط عمومی  در یک مجموعه نقش سنگر سازان بی سنگر را دارد.
 
خدایی در این مراسم  از اعتماد خسروی در دوران تصدی مسئولیت دفتر روابط عمومی و امور بین المل شرکت ارتباطات زیرساخت تشکر و قدرانی کرد و گفت زمانی که دوسال پیش ما مدیریت را به دست گرفتیم این مجموعه مشکلاتی داشت  و در این مدت کارهای خوبی انجام شد که دغدغه های دو سال پیش دیگر وجودندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.