تبلت

تلفن همراه

August 15, 2014
14:22 جمعه، 24ام مردادماه 1393
کد خبر: 63769

ال جی عرضه G Pad 8.0 مدل LTE را اعلام کرد

شرکت ال‌جی الکترونیکس در راستای تلاش برای  گسترش حوزه خود در فناوری  LTE از گوشی های هوشمند به سمت تبلت، با رونمایی از G Pad 8.0 مدل LTE خود ، راحتی بیشتر در حمل و اتصالات سریع در مکان های باز را برای مصرف کنندگان پیشنهاد می‌دهد. ال‌جی G Pad 8.0 درست‌ترین عملکرد و قیمت رقابتی را به میان می‌آورد و  با بهترین‌ رابط کاربری موبایل هوشمند G3 به بازار می آید و قابلیت‌های روان  چندگانه  و  چندرسانه‌ای فراگیری را ارائه می دهد.
 
lg_g_pad_8.0_lte_blue_orange_1.jpg
 
تبلت G Pad 8.0 LTE ال‌جی با خاصیت انطباق عالی خود قابلیت اتصال آسان به دیگر امکانات اندرویدی را فراهم می‌سازد. با بهره‌مندی از QPair 2  مصرف‌کننده  می‌تواند به دیگر گوشی‌های هوشمند از طریق بلوتوث برای پاسخ دهی راحت تر به تماس‌های دریافتی، دریافت اخطارها و فرستادن پیام ، به صورت مستقیم اقدام نماید.
 
ویژگی های اصلی G Pad 8.0:
 
o صفحه نمایش:8 اینچ
o حافظه: رم  1 گیگابایت
o دوربین  : دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل.دوربین پشت: 5 مگاپیکسل
o باتری: 4200mAh
o اندازه:  210.8 x 124.2 x 9.9mm
o وزن:344 گرم
o اتصالات: wifi- LT
o رنگ:مشکی – سفید- آبی و نارنجی درخشان
o دیگر ویژگی ها: یک لمس و یک تصویر/ صفحه کیبورد هوشمند Knock code / QPair 2.0/ عکاسی سلفی
ویژیگی های G Pad 8.0 ال‌جی:
 
یک لمس و یک تصویر: این قابلیت  به شکار سریع لحظه های خاص به وسیله یک لمس در هر کجای صفحه نمایش برای زوم و عکاسی کمک می‌کند  و  زمانبری  در فرایند های دو مرحله برای زدن دو ضربه را حذف کرده است.
 
عکاسی  با یک ژست: این ویژگی گرفتن عکس سلفی را راحتر و جذاب تر می‌کند.تنها با باز و بسته کردن دست خود در جلوی  لنز و پس از شمارش 3 ثانیه شما می‌توانید  یک عکس سلفی درخشان از خود بگیرید.
 
صفحه کیبورد هوشمند: این قابلیت، تایپ کردن در صفحه نمایش 8 اینجی را به مراتب راحت تر از  تایپ با گوشی‌های هوشمند می سازد. صفحه کیبورد هوشمند به وسیله دنبال کردن و آنالیز کردن کلمات پیش فرض یا کلماتی که قبلا تایب  شده برای پیدا کردن کلمه مورد نظر فرد، باعث کاهش 75 درصدی در خطای تایپ کلمات شده است.
 
Knock Code: سیستم ایمنی منحصر به فرد ال‌جی، قدرتمندی در روشن کردن موبایل و باز کردن قفل گوشی به وسیله یک حرکت روان را برجسته کرده است.بنابراین اعضای یک خانواده چهار نفره می توانند با ارائه رمز پیش خود از  G Pad 8.0ال‌جی بدون دسترسی به اطلاعات شخصیه یکدیگر به صورت مشترک استفاده نمایند.
 
lg_g_pad_8.0_lte_orange.jpg
 
به گفته مدیر عامل شرکت ال جی  :به وسیله G Pad 8.0  ال‌جی استاندارهای  عالی در اتصالات بازار 4G اجرا میکند. امروزه نیاز استفاده کننده سرعت و راحتی کار در هر کجا و هر زمان است.اگر زیربنای 4G اینگونه باشد، ما خواهان این هستیم که محصولات ال‌جی در بهره بردن از شبکه ‌های سریع اولین باشند.
عرضه ال جی G Pad 8.0 در این هفته از کشورهای اروپایی اصلی آغاز خواهد شد و سپس در بازارهای امریکای جنوبی و مرکزی ،آسیا و پس  کشور های خاورمیانه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.