سیستم‌عامل و نرم‌افزار

September 10, 2014
20:06 چهارشنبه، 19ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64257

گوگل نام خدمات سازمانی خود را تغییر داد

شرکت گوگل با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که برند محصولات سازمانی خود را از Google Enterprise به Google for Work تغییر نام داده است.
 
وبسایت citeworld در این زمینه گزارش داده است این برند جدید برای ویرایش سازمانی سرویس‌های Google Apps به‌همراه Gmail، Google Cloud Platform، Google Search Appliance و دیگر محصولات این شرکت مورد استفاده  قرار می‌گیرد.
"آمیت سینگ"(Amit Singh) مدیر مرکز Google for Work توضیح داد که به چه علت گوگل ۱۰ سال پس از آنکه برای نخستین بار عرضه خدمات سازمانی خود را آغاز کرد، نام جدیدی را برای این سرویس برگزیده است. درآغاز خدمات سازمانی گوگل با نام‌های Search Appliance و Gmail for Domains به کسب‌وکارها ارائه می‌شد.
"آمیت سینگ" در این خصوص گفت: «سازمان معمولا با چرخه گستره فروش، خریدهای متمرکز و نرم‌افزار مخصوص طبقه‌بندی محصولات در قفسه‌ها هم‌راستا است. بسیاری از مواردی که با واژه "سازمان" مرتبط هستند مواردی محسوب می‌شوند که با همه فعالیت‌های ما سازگاری ندارند. ناهنجاری‌ها در این زمینه همچنان بزرگتر می‌شود».
به عبارت دیگر، تغییر اصلی در فناوری‌های سازمانی طی ده سال گذشته از تمرکز بر خرید محصولات IT و تحمیل آن‌ها به کاربران به گونه‌ای صورت گرفته است که این روزها کاربران ابزارهای مورد نیاز خود را با توجه به فضای کاری خود بدون در نظر گرفته آنچه که فضای IT در سر می‌پروراند، انتخاب می‌کنند. این مسئله همان چیزی است که گوگل برای عرضه خدمات سازمانی خود مد نظر قرار می‌دهد.
این شرکت هم‌اکنون قصد دارد با کنار گذاشته میراث گذشته که در برخی موارد می‌تواند اثرات منفی روی کاربران برجا بگذارد، نسل جدید خدمات خود را ارائه دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.