تبلت

تلفن همراه

گوشی

September 10, 2014
20:50 چهارشنبه، 19ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64269

مموپد 8 اینچی ایسوس از راه رسید

 
Memo Pad 8 تبلتی 8 اینچی است که تمام ویژگی های یک ابزار همراه پیشرفته از جمله وزن پایین، قدرت پردازشی بالا، امکانات نرم افزاری متعدد را با ظاهری زیبا و چشم نواز در هم تلفیق کرده است. 
 
smart cover
 
این تبلت جدید ایسوس به  یک پردازنده پرقدرت چهار هسته ای Atom Z3745 اینتل مجهز شده است که نصب و اجرای برنامه های متعدد و پخش فایلهای مالتی مدیا را به راحتی امکان پذیر می سازد. یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت این تبلت نمایشگر LED با پنل IPS و زاویه دید گسترده و رزولوشن 1280×800 است که از فناوری ده انگشتی نیز پشتیبانی میکند.
 
عملکرد یک تبلت نه تنها به پردازنده آن بستگی دارد بلکه سیستم عامل آن نیز نقش مهمی را در این میان ایفا می کند. تبلت MeMo Pad 8 که با نام ME 181 نیز شناخته می شود از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی نسخه کیت کت پشتیبانی میکند که در کنار رابط گرافیکی اختصاصی ایسوس با نام ZenUI این تبلت را به یک نمونه قدرتمند و قابل توجه تبدیل می سازد.
 
 دوربین پشتی 5 مگا پیکسلی با قابلیت فوکاس اتوماتیک و کیفیت ضبط ویدیوی 1080p و پشتیبانی از فناوری های نرم افزاری اختصاصی ایسوس امکان ثبت تصاویر و ویدیوهایی با کیفیت بالا را برای شما فراهم می کند. پشتیبانی از استاندارد بیسیم 802.11 b/g/n و BT 4.0 امکان اتصال به شبکه بیسیم و انتقال سریع اطلاعات در بورد کوتاه را فراهم میکند.
 
این تبلت با ظاهری جذاب و در 4 رنگ سفید، سیاه، بنفش و طلایی طراحی شده است که نظر هر سلیقه ای را به خود جلب خواهد کرد. ارائه لوازم جانبی از جمله کاورهای MagSmart Cover و Carry Me و Folio نیز به جذابیت ظاهری و سهولت حمل و نقل این تبلت کمک می کنند.
 
memopad 7
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.