اپلیکیشن

بازار سرمایه

November 13, 2014
15:36 پنجشنبه، 22ام آبانماه 1393
کد خبر: 65418

اقتصاد اپلیکیشن‌ها از مرز ۸۰ میلیارد دلار فراتر می‌رود

مدیر اجرایی شرکت نرم‌افزاری CA Technologies در یک سخنرانی گفته است اقتصاد اپلیکیشن‌ها در دو سال آینده از مرز ۸۰ میلیارد دلار خواهد گذشت و این نوع از اقتصاد در آینده‌ای نزدیک به موتور محرکه کسب و کارها تبدیل خواهد شد.
 
به گزارش وب‌سایت zdnet، مایک گرِگویر، مدیر اجرایی شرکت CA Technologies گفته است اقتصاد اپلیکیشن‌ها در و سال آینده از مرز ۸۰ میلیارد دلار فراتر خواهد رفت که این رقم سه برابر حجم فعلی این اقتصاد است. وی گفته است رشد پرشتاب اپلیکیشن‌ها چالش‌های مهمی را پیش روی کسب و کارهایی قرار خواهد داد که از آمادگی لازم برای ورود به این بازار برخوردار نیستند. وی که در کنفرانس جهانی این شرکت در لاس وگاس (CA World '۱۴) سخنرانی کرده، گفته است: اقتصاد اپلیکیشن‌ها چیزی است که کسب و کارها باید با استفاده از آن روابط خود مشتریانشان را در بازاری که روز به روز رقابتی‌تر می‌شود، تقویت کنند و بازدهی کارکنانشان را نیز افزایش دهند.
 
گرگویر گفته است: ما در جهانی زندگی می‌کنیم که مشتریانمان دیگر به برندها، اعم از محصولات و خدمات، وفادار نیستند. در عوض آن‌ها با تجربه کاملی که یک برند به آن‌ها ارائه می‌دهد وفادارند و این تجربه فقط از طریق خود نرم‌افزارها حاصل می‌شود.
وی هشدار داده است کسب و کارهایی که با آغوش باز به استقبال اقتصاد اپلیکیشن‌ها نروند ممکن است در این رقابت عقب بمانند، به‌ویژه وقتی که نسل بعدی کارکنان دارای تخصص‌های فناورانه وارد بازار کار شوند. گرگوئر همچنین گفته است کسب و کارهایی که می‌خواهند وارد این بازار شود باید سه ضرورت مهم را مورد توجه قرار دهند: تسریع زمان لازم برای راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها در محیط کسب و کار به کمک توسعه‌دهندگان نرم‌افزار؛ ایجاد بستری امن برای انجام فرایندهای کسب و کار به کمک راهکارهای هویت محور و حذف هر گونه موانع پیش روی دستیابی به یک تجربه مشتری بی عیب و نقص؛ و مدیریت رشد محیط آی تی.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.