اپراتورها

تلفن همراه

January 2, 2015
17:50 جمعه، 12ام دیماه 1393
کد خبر: 66240

ویدئوی تابناک: انتظار 2ساعت و 45دقیقه‌ای برای ارتباط با مرکز تماس همراه اول

تابناک به نقل از یکی از مخاطبان خود با انتشار ویدئویی نوشت: امروزه یکی از راههای اساسی برای حذف فرایند بوروکراسی و سرویس دهی بهتر به شهروندان ، ایجاد دسترسی های مجازی و غیر مجازی مانند راه اندازی خطوط تلفن سه و جهار رقمی در مراکز خدمات دولتی و غیردولتی است که تاثیر شایانی در صرفه جویی وقت ، کاهش هزینه ها ، ترافیک شهر و… دارد. به نظر می رسد برخی از این سرویس های تلفنی در کشور ما صرفا به یک ابزار تبلیغاتی برای مدیران مراکز خدماتی تبدیل شده وآنطور که باید و شاید نمی توانند خدمات مناسب را به شهروندان خصوصا در کلان شهری مانند تهران ارایه نمایند.
 
 
فیلم ارسالی یکی از بینندگان مصداقی از این ابزار تبلیغاتی است که پس از دو ساعت و چهل و پنج دقیقه انتظار و با وجود دوازده نفر در صف انتظار، موفق به ارتباط با 1868 نشده است :
 
 
متن فیلم : 
سلام  من امروز پیگیر خرابی تلفن همراهم از طریق یکی مرکز اطلاع رسانی همراه اول بودم که پیشنهاد کردن مشکلم رو از طریق تلفن 1868 دفاتر پیشخوان خدمات دولت پیگیری کنم . تا این لحظه دو ساعت و چهل و پنج دقیقه ( همانطور که می بینید) از انتظار من پشت خط تلفن 1868 می گذره و هنوز موفق نشدم با اپراتور این خط  تماس بگیرم …
شما در حال برقراری تماس با اولین اپراتور آزاد هستید. لطفا منتظر بمانید. از شکیبایی شما متشکریم.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.