بازار سرمایه

تجارت الکترونیک

تحلیل بازار

January 22, 2015
23:30 پنجشنبه، 2ام بهمنماه 1393
کد خبر: 66846

eBay به‌زودی 2400 نفر را بیکار می‌کند

شرکت eBay صاحب بزرگترین حراجی آنلاین جهان اعلام کرد که بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌ها قصد دارد نیروی کاری خود را 7 درصد معادل 2400 نفر کاهش دهد و این اتفاق طی فصل جاری عملی می‌شود.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این بیانیه همراه با انتشار گزارش مالی فصل چهارم 2014 شرکت eBay منتشر شد و وال استریت آن را به صورت عمومی اعلام کرد.

این طور که خبرگزاری رویترز گزارش داده است، eBay قصد دارد این مشاغل را در بخش‌های بازاریابی، سیستم‌های پرداخت و خدمات سازمانی حذف کند. پیش‌بینی می‌شود تغییر ساختار و اعمال سیاست‌های جدید در فصل نخست امسال بین 210 تا 240 میلیون دلار و طی سال 2015 بین 350 تا 400 میلیون دلار هزینه در پی داشته باشد.

شرکت eBay اعلام کرد که این کار را به منظور تمرکز بیشتر بر کسب‌ و کار خود انجام می‌دهد و با این کار قصد دارد رقابت هرچه بیشتر و موفقیت در بازار رقابتی جهان را تضمین کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.