بازار سرمایه

March 7, 2015
11:04 شنبه، 16ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68122

پذیره‌نویسی اوراق ۳ هزار میلیارد ریالی رایتل در فرابورس ایران

اوراق اجاره ۳ هزار میلیارد ریالی شرکت خدمات ارتباطی رایتل از روز ۱۸ اسفندماه، به مدت ۳ روز کاری پذیره‌نویسی می‌شود.
 
پذیره نویسی اوراق اجاره سه ماهه شرکت خدمات ارتباطی رایتل با نماد "صایتل 2" به منظور تأمین منابع لازم جهت خرید تجهیزات سایت‌های مخابراتی، از روز دوشنبه 18 تا 20 اسفندماه به مدت 3 روز کاری در بازار سوم فرابورس انجام می‌شود.
بر اساس این گزارش، مبلغ کل اوراق اجاره رایتل سه هزار میلیارد ریال به صورت 4 ساله با نرخ 22 درصد بوده و سود آن به صورت سه ماه یکبار پرداخت می‌شود؛ ضمن آنکه شرکت‌های تأمین سرمایه امین و تأمین سرمایه لوتوس پارسیان به عنوان متعهد پذیره نویسی، شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان بازارگردان و شرکت کارگزاری پارسیان به عنوان عامل فروش این اوراق معرفی شده‌اند.
 
بازارگردانی این اوراق مبتنی بر حراج و با تضمین کف قیمتی یک میلیون ریال با دامنه نوسان روزانه 10 درصد است؛ همچنین حداقل معاملات روزانه 600 میلیارد ریال معادل 20 درصد کل اوراق تعهد شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.