اپراتورها

بازار سرمایه

April 26, 2015
17:49 یکشنبه، 6ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69415

مخابرات میگوید مشکل عدم تمدید قرارداد کارگزاران مخابرات روستایی حل شد

از مجموع ۵۹۰۰کارگزار دفاتر مخابرات روستایی در سراسر کشور، تاکنون ۴۵۰۰ نفر با شرکت مخابرات قرارداد امضا کرده اند و این شرکت اعلام کرد، آمادگی دارد قرارداد افراد باقی مانده را هر زمان که به این شرکت مراجعه کنند، امضا نماید.

تجمع کارگزاران و کارگران مخابرات روستایی ظرف دو روز متوالی مقابل ساختمان اصلی شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شعار حمایت از حقوق این قشر روستایی طی هفته گذشته، روابط عمومی مخابرات ایران را وادار به صدور بیانیه کرد.
این قشر در راستای قانون انعقاد قرارداد مستقیم با کارگزاران روستایی مخابرات و تحت پوشش قرار گرفتن بیمه درمانی، هفته گذشته از بخش های مختلف کشور به تهران آمدند تا مراتب اعتراض خود را نسبت به عدم تمدید قرارداد از سوی مخابرات و بیمه نکردنشان اعلام دارند.
نماینده آنها معتقد بود که این اقدام در راستای اعتراض نسبت به اخراج 700 کارگار مخابرات خراسان رضوی انجام شده است در حالیکه باید قرارداد آنها تمدید می شد.
با این حال، روابط عمومی شرکت مخابرات ایران طی بیانیه ای اعلام کرد:
"این شرکت در پی اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر پرداخت حق بیمه کارگزاران مخابرات روستایی و قرارداد مستقیم با آنان، ضمن شناسایی همه کارگزاران مشمول طرح در سراسر کشور، آمادگی خود را برای عقد قرارداد از طریق شرکت خدمات اول مخابرات (از شرکت های زیرمجموعه گروه) اعلام کرد که تا پایان فروردین ماه 94، 4 هزار و 500 نفر مراجعه و قرارداد خود را ثبت نمودند.
بنابر همین گزارش، شرکت مخابرات ایران به منظور بیمه این گروه در سال های گذشته تاکنون مبلغ 35 میلیارد تومان به عنوان حق کارفرما به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده و نسبت به تسویه حساب آن سازمان اقدام خواهد نمود.
مخابرات ایران به عنوان یک شرکت مادر تخصصی که با حدود هزار کارشناس اداره می شود، تامین نیروی انسانی مورد نظر واحدهای اجرائی را از طریق شرکت خدمات اول مخابرات که یک شرکت زیرمجموعه گروه مخابرات است، تامین می کند.
شرکت خدمات اول مخابرات تاکنون نسبت به تأمین 28 هزار نیروی انسانی مورد نیاز مخابرات اقدام کرده است و این شرکت، متعهد به اجرای مصوبات قانونی و قانون کار می باشد.
روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از همه کارگزاران مخابرات روستایی که تاکنون برای امضای قرارداد به شرکت های مخابرات استانی مراجعه نکرده اند، خواست هر چه سریعتر در این زمینه اقدام نمایند.
گفتنی است حقوق، مزایا، سنوات و حق بیمه 4 هزار و 500 نفری که قرارداد را امضا کردند تا پایان فروردین ماه 94 پرداخت شده است."
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.