اپلیکیشن

تبلت

تحلیل بازار

تلفن همراه

فناوری

گوشی

لوازم جانبی

May 3, 2015
12:30 یکشنبه، 13ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69608

لیست بهترین اپلیکیشن‌های ماه برای کاربران iOS

در ماه آپریل دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم‌عامل iOS اپل نسل جدید ابزارهای کاربردی را در اختیار گرفتند و بسیاری از به‌روزرسانی‌ها برای این محصولات انجام شد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در این ماه کاربران ابزارهای کاربردی و نرم‌افزارهایی را روی دستگاه‌های موبایلی اپل در اختیار گرفتند که تا گفته کارشناسان یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌ها برای کاربران اپلی انجام شود. کارشناسان با انجام بررسی‌های خود لیست بهترین ابزارهای کاربردی برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS اپل را به قرار زیر منتشر کردند.

 

ابزار Fivrr Faces

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که می‌خواهید تصویر صورت شما را یکی از مشهورترین هنرمندان جهان طراحی کند، بهتر است از ابزار Fivrr Faces استفاده کنید. با این ابزار می‌توانید بر اساس یک عکس سلفی، یک پورتره شخصی از خود داشته باشید.

ابزار KitCut

این ابزار ماه گذشته نخستین بار به صورت اختصاصی برای iOS ارایه شد و به شما امکان می‌دهد پس از اعمال تغییرات مورد نظر خود روی تصاویر، آنها را با دوستان به اشتراک بگذارید. در این ابزار می‌توانید از عکس‌های شخصی یا عکس‌های اینترنتی استفاده کنید.

ابزار Busbud

این ابزار برای مدت‌های طولانی در قالب یک سرویس اینترنتی ارایه می‌شد و هم‌اکنون برای کاربران اپل عرضه شده است. در این ابزار می‌توانید بلیط‌های اتوبوس برای گشت و گذار در شهرهای مختلف جهان را خریداری کنید.

ابزار Sendish

این روزها انواع ابزارهای کاربردی برای ویرایش تصویر روی دستگاه‌های موبایلی موجود است. اما Sendish تجربه متفاوتی را ارایه می‌دهد. با این ابزار می‌توانید عکس‌های خود را متناسب با موقعیت زمانی و مکانی کاربرانی که در نقاط مختلف جهان مستقر شده‌اند، به دست‌شان برسانید.

ابزار Hipstamatic DSPO

با وجود هزاران ابزار مخصوص ویرایش تصاویر، در این محصول جدید می‌توانید اقدامات متفاوتی انجام دهید. این ابزار قابلیت‌های مختلف گفت‌وگوی اینترنتی و تصویربرداری را با یکدیگر ادغام کرده است. در این ابزار فیلترهای هوشمند برای انتشار تصاویر وجود دارد.

ابزار Magic 8 Ball

این ابزار به گونه‌ای ساخته شده است که از ساعت مچی هوشمند اپل هم پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید برنامه روزانه خود را مبتنی بر یکی از 20 روش پیش‌فرض موجود در این ابزار تنظیم کنید، می‌توانید آن را به صورت رایگان بارگذاری کنید.

ابزار Hykoo

این یک ابزار ویژه برای به اشتراک گذاری تصاویر ویدیویی محسوب می‌شود که به شما امکان می‌دهد سه کلیپ تصویری کوتاه با زمان 12 ثانیه را تهیه کنید و با اضافه کردن متن، یک داستان کوتاه را روایت کنید. ویدیوی ساخته شده با این ابزار به راحتی روی فیس‌بوک به اشتراک گذاشته می‌شود.

ابزار OftenType

این یک صفحه‌کلید اختصاصی برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم‌عامل iOS است که می‌تواند به عنوان صفحه‌کلید استاندارد دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد و هر یک از کلیدهای آن مبتنی بر نیاز شما تنظیم شود. شما همچنین می‌توانید برحسب نیاز خود روی آن کلید اختصاصی ارایه دهید.

دایره‌المعارف Wikipedia

در ماه ژانویه نسخه Wikipedia برای دستگا‌ه‌های اندرویدی به‌روز شد و این بار در ماه آپریل این ابزار در دستگاه‌های مبتنی بر iOS به‌روزرسانی شد تا قابلیت‌های جدید آن در اختیار کاربران قرار گیرد. در نسخه جدید صفحات بزرگتر نمایش داده‌ می‌شوند و تصاویر در آنها به گونه متفاوت منتشر می‌شود.

ابزار Taplet

این ابزار یکی دیگر از محصولات کاربردی برای ویرایش تصاویر است. در این ابزار می‌توانید به صورت تخصصی مهارت‌های خود را برای ویرایش عکس‌ها ارایه دهید و البته تصاویر ویدیویی خود را هم با آن ویرایش کنید. تصاویر ویرایش شده در این ابزار به صورت مستقیم روی شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.