تلفن همراه

گوشی

May 19, 2015
17:32 سه شنبه، 29ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 70218

ارسال G4 به بازارهای مهم سراسر جهان آغاز شد

رونمایی جهانی از گوشی هوشمند چرم‌پوش با دوربینی منحصربه‌فرد 
مصرف‌کنندگان در بازارهای مهم سراسر جهان این شانس را خواهند داشت تا آخرین گوشی تلفن همراه هوشمند پیشرفته ال‌جی را تهیه کنند. گوشی هوشمندی که کارشناسان صنعتی به طور گسترده‌ای آن را برای دوربین استثنائی، نمایشگر شفاف با رنگ‌هایی زنده و رضایت از ارائه تعاریف جدیدی از آنچه که یک گوشی تلفن همراه ممتاز باید داشته باشد مورد تحسین قرار دادند.
ارائه G4 به بازار از این هفته در سراسر جهان آغاز خواهد شد، که تا ماه ژوئن ادامه خواهد داشت و اپراتورها و توزیع‌کنندگان گوشی همراه شاهد آنچه که G4 برای عرضه به مصرف‌کنندگانشان دارد خواهند بود. همزمان با  هنگ‌کنگ، G4 در ترکیه، روسیه و سنگاپور، بیشتر مناطق اروپا، آمریکای شمالی، کشورهای مشترک المنافع، جنوب آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی و مرکزی به بازار عرضه می‌شود. تقریباً 180 شرکت حمل و نقل و توزیع‌کننده در پخش G4 مشارکت دارند.
 
 
نکات برجسته G4 در زیر آورده شده است:
چرم طبیعی دست‌دوزی شده یکپارچه کاور پشتی (در این لینک می‌توانید هنر چرم‌دوزی ال‌جی را ببینید https://www.youtube.com/watch?v=9T9ejKpcunE) در شش رنگ زیبا. افزون بر این، سه جنس منحصر به فرد دیگر برای کاور با الگوهای سه‌بعدی.
دوربین پشتی با دریچه دیافراگم F1.8 و رزولوشن 16 مگا پیکسل همراه با حسگر طیف رنگ  (CSS) و مُد تنظیم دستی  جدید.
دوربین جلوی 8 مگا پیکسلی و قابلیت Gesture Interval Shot برای گرفتن سلفی‌های عالی که می‌توانند بر روی کارت microSD خارجی ذخیره شوند.
نمایشگر کوآنتوم IPS شفاف که 20 درصد بازتولید رنگ، 25 درصد روشنایی و 50 درصد کنتراست بهتری دارد.
اولین گوشی هوشمند که از جدیدترین پردازنده Snapdragon™ 808 متعلق به شرکت Qualcomm با X10 LTE استفاده می‌کند که بهترین توازن بین کارایی و صرفه‌جویی در توان به وجود آورده است.
باطری قابل تعویض ظرفیت بالا 3000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت Quick Charge 2.0 (همراه آداپتور گواهی شده Quick Charge 2.0 که به صورت جداگانه فروخته می‌شود)
طراحی بدنه Slim Arc برای راحتتر قرارگرفتن در دست و استقامت بیشتر هنگام سقوط
جونو چو، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس معتقد است: "G4 جاه‌طلبترین گوشی تلفن همراه هوشمند است زیرا شبیه هیچکدام از گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار امروز نیست. نگرش ما بر این بوده است که بدون اینکه گرایش دنبال شده توسط گوشی‌های رایج بازار را تعقیب کنیم، مجموعه استانداردهای خودمان را تولید کنیم. ما بر این عقیده‌ایم که فرمولی موفق در دست داریم زیرا واکنش اولیه به G4 به طرز شگفت‌انگیزی مثبت بوده است."
قیمت‌ها و جزئیات مربوط به خرید در زمان ارائه به بازار به صورت منطقه‌ای اعلام خواهد شد و ممکن است نسبت به بازار و توزیع‌کننده متفاوت باشد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.