تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 7, 2015
13:52 یکشنبه، 17ام خردادماه 1394
کد خبر: 70851

اینفوگرافیک: کدامیک از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب است؟

آیا می‌خواهید بدانید کدام‌یک از رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار شما مناسب است؟ یا کدام محتوا با کدام رسانه‌ی اجتماعی تناسب دارد؟
 
انتخابِ بستر مناسب، اولین گام برای اجرای یک کمپین اجتماعی موفق است. با توجه به اینکه امروزه تعداد زیادی از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، صاحبان تجارت را به این فکر وا‌ می‌دارد که استفاده از کدام ‌یک از شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود که کسب ‌و کار و برندشان به ‌سرعت رشد کند. برخی از شرکت‌ها فقط به ‌صرف اینکه فیس‌بوک، توئیتر و یوتیوب محبوب هستند، فرض می‌کنند که بهترین گزینه همین شبکه‌ها هستند. این‌ یک تصور غلط است…!
 
محبوب بودن یک سایت به این معنا نیست که بهترین نتایج را برای شما به همراه داشته باشد.
 
این اینفوگرافیک که توسط آژانس بازاریابی و تبلیغاتی لاوان با داده‌های واقعی، بومی سازی و ترجمه شده به شما دید جدیدی می‌دهد تا بدانید، باید بر روی کدام ‌یک از شبکه‌های اجتماعی بیشتر تمرکز کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
 
در اینجا به چند نکته کلیدی اشاره می‌کنیم:
 
۷۵% مردم به‌ احتمال ‌زیاد مطالبی که می‌پسندند را با دوستان، همکاران یا خویشاوندان خود در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.
۸۶% از بازاریابان اعلام کرده‌اند که رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی آن‌ها مهم است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.