باندپهن

باندپهن سیار

June 15, 2015
10:02 دوشنبه، 25ام خردادماه 1394
کد خبر: 71079

مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط کور اصفهان برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: با شناسایی ۲۴ نقطه کور شهر اصفهان، رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط کور شهر در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.
 
 
حسین کشایی در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان با اشاره به ارسال برخی پیامک‌های تبلیغاتی برای مشترکان همراه اول در سطح استان اظهار داشت: شرکت‌های مخابرات استان‌ها بخشی از امور فنی و مشترکان را انجام می‌دهند و به معنایی استان‌ها مانند پیمانکاری برای همراه اول اقدام می‌کنند و در رابطه با مشکلات پیام کوتاه و بازاریابی مدیران اصلی همراه اول پاسخگو هستند.
وی با بیان اینکه افزایش ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده، بیان کرد: مشترکان باید تا پایان پیامک‌های تبلیغاتی را بخوانند. زیرا در ابتدای پیام یک جمله مهیج گذاشته و در آخر آن نوشته که مثلا هر پیامک 200 تومان است و فرد با فعال کردن آن می‌بیند که از حسابش کسر می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای غیرفعال کردن این پیامک‌های انبوه مشترکان می‌توانند عدد یک را به شماره 8999 بفرستند و این باعث خواهد شد تا کلیه پیام‌های انبوه اعم از تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی قطع شود.
وی با اشاره به ورود استاندار به مسئله نقاط کور مخابرات اصفهان در اواخر سال گذشته، اظهار داشت: در کنار توجه استاندار اصفهان و همکاری‌های اخیر شهرداری اصفهان، مشکلات رو به رفع شدن بوده و مشخصا 24 نقطه کور آنتن دهی را شناسایی کردیم و از این تعداد تا کنون حدود 8 نقطه رفع مشکل شده است.
کشایی افزود: امید می‌رود با همکاری‌های مردم ظرف 2 ماه آینده دیگر نقاط کور را برطرف کنیم و شهر اصفهان را پوشش کامل دهیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.