سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

July 1, 2015
16:34 چهارشنبه، 10ام تیرماه 1394
کد خبر: 71629

Visual Studio ۲۰۱۵ مایکروسافت ۲۰ ژوئیه عرضه می‌شود

شرکت مایکروسافت اعلام کرد نرم‌افزار جامع Visual Studio ۲۰۱۵ را در تاریخ ۲۰ ژوئیه یعنی ۹ روز قبل از عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ وارد بازار می‌کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های مایکروسافت قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه Windows ۱۰، Windows ۱۰ SDK و ابزارهای توسعه‌ای مربوطه با نام Visual Studio Universal Windows App عرضه شوند.

Visual-Studio-4.jpg

توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری که هم‌اکنون در حال کار کردن روی ابزار (Universal Windows Platform (UWPهستند، باید ۹ روز پیش از بارگذاری Visual Studio ۲۰۱۵ نسخه قبلی آن را که با نام Visual Studio ۱۴ غیرفعال کنند.
 
مایکروسافت توضیح داد Visual Studio ۲۰۱۵ قابلیت سازگاری با نسخه‌های آزمایشی ویندوز ۱۰و ابزارهای Universal Windows را ندارد. این شرکت در وبلاگ رسمی خود نوشته که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار نمی‌توانند بین زمان غیرفعال کردن نسخه قبلی و بارگذاری نسخه جدید از ابزار UWP استفاده کنند.
 
مایکروسافت توسعه کرد که این مراکز در عوض می‌توانند از تاریخ ۲۹ ژوئیه هر دو به‌روزرسانی را به صورت خودکار در اختیار بگیرند و به استفاده از Visual Studio ۲۰۱۵ روی رایانه‌های خود ادامه دهند.
زمانی که هر دو برنامه به صورت کامل بارگذاری شد، کاربران می‌توانند به فعالیت خود با ابزارهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ ادامه دهند و ابزار UWP را نیز بدون هرگونه محدودیت به کار ببرند.
 
همچنین، آن دسته از کاربرانی که تا پیش از پایان ژوئیه ابزار UWP را مورد استفاده قرار نمی‌دهند، اگر سیستم‌عامل Windows ۱۰ SDK روی رایانه آنها نصب است باید آن را پاک کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.