بازی

فناوری اطلاعات

July 3, 2015
13:42 جمعه، 12ام تیرماه 1394
کد خبر: 71652

فروش 8.5 میلیون نسخه‌ای «ارواح تاریک»

مجموعه بازی‌های Dark Souls تا به امروز مجموعا 8.5 میلیون نسخه فروخته‌اند.
 
مجموعه بازی‌های «ارواح تاریک» توانسته‌اند 8.5 میلیون نسخه فروش داشته باشند. نکته‌ی جالب درباره‌ی این آمار، فروش 3.25 میلیون از این رقم بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی است.
این آمار توسط استودیوی بازی‌سازی From Software در کنفرانسی در ژاپن ارایه و توسط نشریه‌ی هفتگی فامیتسو گزارش شده است.
 
فروش بازی‌های مجموعه «ارواح تاریک» در کل دنیا از این قرار است:
بازی Dark Souls توانسته است 2,828,000 نسخه بفروشد
بازی Dark Souls: Prepare to Die Edition توانسته است 2,765,000 نسخه بفروشد
بازی Dark Souls II توانسته است 2,311,000 نسخه بفروشد 
بازی Dark Souls II: Scholars of the First Sin توانسته است 600,000 نسخه بفروشد
این ارقام فروش کلی مجموعه را 8,504,000 اعلام می‌کنند.
 
موسسه‌ی آمارگیری SteamSpy هم که آمار فروش بازی‌ها را در فروشگاه استیم ارایه می‌کند، تخمین می‌زند که از این 8 میلیون نسخه، 3,228,768 بر روی این پلتفرم به فروش رفته باشد.
 
از این سه میلیون فروش نسخه‌ی رایانه‌های شخصی، 2 میلیون آن مربوط به بازی Dark Souls: Prepare to Die Edition است. نکته‌ی مهم درباره‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی، خراب بودن آن از همان ابتدای عرضه‌ی‌اش است. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی اولین بازی مجموعه «ارواح تاریک» با مشکلات فنی فراوانی عرضه شده بود، اما تنها پس از گذشت چند روز، این مشکلات به‌صورت خودجوش توسط خود طرفداران برطرف شدند.
 
قسمت سوم از مجموعه بازی‌های «ارواح تاریک»، چند هفته پیش در نمایشگاه E3 رونمایی شد. قرار است بازی توسط «هیده‌تاکا میازاکی»، کارگردان بازی Bloodborne، ساخته شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.