اپراتورها

اپلیکیشن

تلفن همراه

رگولاتوری

فناوری

July 11, 2015
21:14 شنبه، 20ام تیرماه 1394
کد خبر: 71835

MTN برای مردم سوازیلند خدمات پولی موبایلی عرضه کرد

اریکسون اعلام که شرکت مخابراتی MTN Swaziland سیستم ارتباطی Ericsson Converged Wallet را در اختیار گرفته است تا در آینده نزدیک بتواند نسل جدید خدمات موبایلی مالی را در اختیار مشترکان خود قرار دهد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شعبه شرکت مخابراتی MTN در کشور سوازیلند بیش از 275 هزار مشتری خدمات پولی موبایلی و 3 هزار کارمند ارایه‌دهنده این خدمات را تحت پوشش قرار داده است و با به‌روزرسانی زیرساخت‌های خود، نحوه فعالیت تمامی آنها را تغییر می‌دهد.

پلتفرم جدید به عنوان راهکار جامع پولی موبایلی فعالیت می‌کند و قادر است فعالیت‌های مالی مشترکان MTN در چندین کشور را به یکدیگر متصل کند. این راهکار جامع امکان بهینه‌سازی خدمات مخابراتی در مناطق مختلف را فراهم می‌کند و نحوه فعالیت‌های عملیاتی ارتباطی را بهبود می‌بخشد.

شرکت اریکسون اعلام کرد که بر اساس قرارداد همکاری خود با MTN، تا پایان سال جاری میلادی فعالیت‌های گسترده تری را در زمینه بهبود خدمات ارتباطی ارایه می‌دهد.

لازم به ذکر است نسل جدید خدمات پولی موبایلی MTN نیازمند دریافت مجوز بانک مرکزی سوازیلند است که این فرآیند نیز در حال انجام است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.