سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

July 21, 2015
13:28 سه شنبه، 30ام تیرماه 1394
کد خبر: 72027

معامله جدید مایکروسافت برای تقویت راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

شرکت مایکروسافت از خرید یکی از عرضه‌کنندگان راهکارهای مدیریت خدمات میدانی به نام OneField خبر داده است.
 
شرکت مایکروسافت قصد دارد با خرید شرکت وان فیلد موقعیت خود را در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تقویت کند. اهمیت این شرکت برای مایکروسافت از این نظر است که امروزه مصرف‌کنندگان انتظار دارند شرکت‌های تجاری به شیوه آسان‌تر و جدیدتری با آنها وارد تعامل شوند. یکی از این شیوه‌ها استفاده از خدمات میدانی عرضه‌شده توسط شرکت‌ها است. مایکروسافت قصد دارد این شرکت را با بخش راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (Dynamics CRM) خود ادغام کند تا از ارائه خدمات میدانی به مشتریان خود مطمئن شود.
 
 باب استوتز، معاون بخش راهکارهای Dynamics CRM در مایکروسافت در این باره گفته است: مدیریت خدمات میدانی از جمله حوزه‌های خاص و مهمی است که شرکت‌ها را قادر می‌کند خدمات میدانی خود را به کاربران و مشتریان نهایی خود تحویل دهند. این حوزه از این نظر منحصر به فرد است که کسب و کارها امروزه تلاش می‌کنند پاسخگویی خود به مشتریانشان را از طریق ارائه خدمات میدانی ارتقا دهند و خدماتی را که از طریق تلفن و دیگر کانال‌های ارتباطی قابل عرضه نیست، مستقیماً در اختیار آنها قرار دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.