اپراتورها

بازار سرمایه

August 1, 2015
16:58 شنبه، 10ام مردادماه 1394
کد خبر: 72346

مدیرکل زیرساخت ایلام خبر داد: احتمال محدود سازی پهنای باند مخابرات ایلام به دلیل بدهی از فردا

ایلام – ایرنا – مدیرکل زیرساخت و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: با توجه به بدهی شرکت مخابرات به شرکت زیرساخت، احتمال محدودیت در پهنای باند اینترنت مشترکان این استان وجود دارد.
 
رضا حسن بیگی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت زیر ساخت تامین کننده اینترنت در استان است و اینترنت با تعرفه 70 درصد (30 درصد تخفیف) را به شرکت مخابرات می دهد تا از این طریق در اختیار مشترکان قرار گیرد.
 
وی افزود: در این خصوص شرکت زیر ساخت به علت عدم پرداخت طلب خود از شرکت مخابرات، تصمیم گرفته محدودیت خدمات اینترنتی قطع 50 درصدی را از روز یکشنبه 11 مرداد اجرا کند.
مدیرکل زیرساخت و فناوری اطلاعات استان ایلام تاکید کرد: این محدودیت اینترنتی فقط مربوط به مشترکان شرکت مخابرات است و دیگر شرکت های ارایه دهنده اینترنت در این استان از جمله های وب، مبین نت، ایرانسل، فیبر نوری مشمول این قطعی نمی شوند.
 
حسن بیگی یادآور شد: در صورت اجرای این محدویت اینترنتی قطعا مشکلاتی برای مشترکانی که خدمات اینترنت خود را از شرکت مخابرات می گیرند بوجود می آید بنابراین امیدواریم شرکت مخابرات هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی خود به شرکت زیرساخت اقدام کند.
 
به گزارش ایرنا، شرکت ارتباطات زیرساخت روز پنجشنبه گذشته اعلام کرد بدنبال بی توجهی شرکت مخابرات ایران به تعیین تکلیف بدهی های خود و با وجود هشدارهای پیاپی شرکت ارتباطات زیرساخت، شبکه اینترنت 9 استان کشور از جمله ایلام را از روز یکشنبه 11 مرداد قطع می کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.