بازی

فناوری اطلاعات

August 2, 2015
12:22 یکشنبه، 11ام مردادماه 1394
کد خبر: 72366

بازی رزیدنت اویل 2 بازسازی خواهد شد

به‌نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به بازی رزیدنت اویل 2 می‌توانند منتظر نسخه بازسازی شده این عنوان باشند.
 
از بین مجموعه بازی‌های «رزیدنت اویل» (Resident Evil) قسمت دوم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. بازی‌کننده‌های زیادی در سرتاسر دنیا هنوز هم این عنوان را تجربه می‌کنند. این افراد بارها از شرکت کپکام درخواست کرده‌اند که قسمت دوم این مجموعه بازی‌ها را بازسازی کند. حتی گروهی از علاقه‌مندان به این بازی سعی کرده‌اند خودشان این قسمت را بازسازی کنند. مدتی پیش ویدیویی منتشر شده بود که در آن یکی از بازی‌کننده‌ها، بازی رزیدنت اویل 2 را در موتور Unreal Engine بازسازی کرده بود و قرار است نسخه نهایی این بازی چند ماه دیگر منتشر کند.
 
پس از موفقیتی که نسخه بازسازی شده قسمت اول این مجموعه بازی‌ها به‌دست آورد، کپکام به فکر بازسازی قسمت‌های دیگر این مجموعه بازی‌ها افتاد و نسخه بازسازی شده عنوان رزیدنت اویل 0 را هم معرفی کرد. اما کار به این جا ختم نشد. علاقه‌مندان به نسخه‌های کلاسیک رزیدنت اویل همچنان درخواست‌های زیادی را برای بازسازی قسمت دوم مطرح می‌کردند. به‌نظر می‌رسد که این درخواست‌ها نتیجه داده و کپکام می‌خواهد قسمت دوم مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل را بازسازی کند. به‌تازگی «یوشیاکی هیرابایاشی» (Yoshiaki Hirabayashi) تهیه کننده مجموعه بازی‌های «رزیدنت اویل» تصویری را منتشر کرده که مربوط به یکی از کانسپت‌های نسخه بازی‌سازی شده قسمت دوم است.
 
او پس از منتشر کردن این تصویر به این موضوع اشاره کرد که پس از به‌پایان رساندن مراحل ساخت نسخه بازسازی شده قسمت اول رزیدنت اویل، آن‌ها مشغول جمع‌آوری ایده‌های جدید برای رزیدنت اویل 2 شده‌اند. او گفت که ایده‌های خوبی برای نسخه دوم دارد که توانسته‌اند نظر مسئولان کپکام را جلب کند. در تصویری که هیرابایاشی منتشر کرده، نام بازی Biohazard 2: New Rebirth دیده می‌شود. لازم به‌ذکر است که مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل در ژاپن با نام Biohazard شناخته می‌شوند.
 
هیرابایاشی تا کنون به عنوان تهیه‌کننده چند قسمت مختلف از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل فعالیت کرده است و حتی برنامه‌نویس بازی رزیدنت اویل 2 هم بوده است. اوایل هفته گذشته شرکت کپکام در فیسبوک از علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل سوال کرد که نظر آن‌ها درباره نسخه بازسازی شده عنوان رزیدنت اویل 2 چیست؟ این شرکت همچنین سوال کرد که آیا علاقه‌مندان دوست‌دارند قسمت دوم بازسازی شود یا با عنوانی مواجه شوند که از نو ساخته شده است. به احتمال زیاد به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره این بازی منتشر خواهد شد.
 
بازی رزیدنت اویل 2 در سال 1998 برای کنسول پلی‌استیشن 1 منتشر شده بود. در این عنوان دو شخصیت قابل بازی به‌نام‌های کلر ردفیلد و لیون کندی حضور داشتند که بازی‌کننده‌ها می‌توانستند کنترل آن‌ها را به‌دست بگیرند. باید به این موضوع اشاره کنیم که رزیدنت اویل 2 اولین حضور دو شخصیت کلر و لیون در دنیای رزیدنت اویل به‌حساب می‌آید.
 
       
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.