تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

September 3, 2015
9:11 پنجشنبه، 12ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73085

موتورولا دو مدل مختلف از ساعت هوشمند Moto 360 را رسما معرفی کرد

روز گذشته شرکت موتورولا در جریان مراسم IFA 2015، دو ساعت هوشمند (Moto 360 (2015 و Moto 360 اسپورت را به‌طور رسمی رونمایی کرد.
 
شرکت موتورولا روز گذشته در جریان مراسم IFA 2015 شهر برلین، دو ساعت هوشمند (Moto 360 (2015 و Moto 360 اسپورت را به‌طور رسمی معرفی کرد. صفحه‌نمایش این محصول مانند نسل قبلی ساعت‌های این شرکت گرد است. موتورولا همچنین بهبودهایی از نظر عملکرد و باتری را در این محصولات ایجاد کرده است.
شرکت موتورولا ساعت هوشمند Moto 360 را در دو سایز طراحی و تولید کرده است. ساعت Moto 360 بزرگ‌تر 46 میلی‌متر بوده و مدل کوچک‌تر آن 42 میلی‌متر است.
 
شاید برایتان جالب باشد که بدانید موتورولا در ساعت (Moto 360 (2015 یک قابلیت جدید به‌نام Quick Release Bands را افزوده است. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند به‌راحتی بند مورد علاقه‌ی خود را بدون نیاز به صرف زمان زیاد تعویض کنند. البته پیش از این اپل هم در ساعت هوشمند خود قابلیتی شبیه به این ویژگی را به‌کار برده بود. براین اساس برخی از بندهای ارایه شده‌ی موتورولا مخصوص بانوان است و باعث می‌شود بانوان هم امکان استفاده از این ساعت هوشمند را داشته باشند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از Moto Maker ظاهر ساعت هوشمند خود را به‌طور شخصی طراحی کنند. البته لازم به‌ذکر است که این امکان تنها برای کشورهای آمریکا، فرانسه، آلمان، مکزیک و انگلستان فراهم شده است.
 
همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، موتورولا یک ساعت هوشمند دیگر با نام Moto 360 اسپورت را هم در جریان این مراسم رونمایی کرده است. از ویژگی‌های این محصول باید به GPS و سنسور ضربان قلب اشاره کرد. همچنین یکی از ویژگی‌های این مدل، وجود صفحه‌نمایش AnyLight است. یکی از قابلیت‌های این صفحه‌نمایش امکان استفاده از آن در محیط‌های پرنور است. همچنین این مدل قادر است تا 30 دقیقه زیر آب بماند.
 
در حال حاضر امکان پیش سفارش ساعت (Moto 360 (2015 در آمریکا فراهم شده است. همچنین به‌نظر می‌رسد موتورولا این محصول را اوایل مهر امسال در بازار عرضه خواهد کرد. براساس اخبار منتشر شده، ساعت (Moto 360 (2015 با قیمت 300 دلار تا 430 دلار به‌فروش می‌رسد. این در حالی است که این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی مدل Moto 360 اسپورت اعلام نکرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.