سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

September 23, 2015
13:31 چهارشنبه، 1ام مهرماه 1394
کد خبر: 73436

Office 2016 مایکروسافت در سه نسخه مجزا عرضه شد

پس از مدت‌ها انتظار شرکت مایکروسافت سرانجام مجموعه نرم‌افزاری Office 2016 را برای سیستم‌های عامل ویندوز، مک و لینوکس عرضه کرد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کاربرانی که در سرویس آنلاین Office 365 عضویت دارند می‌توانند به صورت اینترنتی این مجموعه نرم‌افزاری را در اختیار بگیرند. در مقابل، کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه مشخص به صورت یکجا این بسته را خریداری کنند.

این مجموعه نرم‌افزاری در سه نسخه مجزا عرضه شده است. نسخه Office Home & Student مخصوص کاربران خانگی و دانشجویان با قیمت 149 دلار فروخته می‌شود، نسخه Office Home and Business مخصوص کاربران سازمانی 229 دلار قیمت دارد و نسخه Office Professional هم با قیمت 399 دلار عرضه می‌شود.

اگر کاربران قصد داشته باشند نسخه خانگی این محصول را از طریق اشتراک در سرویس Office 365 در اختیار بگیرند، سالانه 70 دلار می‌پردازند. شرکت مایکروسافت به‌روزسانی‌های خود را برای تمام کاربران این مجموعه نرم‌افزاری جدید به صورت ماهانه عرضه می‌کند.

مجموعه نرم‌افزاری Office 2016 به صورت مستقیم از ابزار ارتباطی اسکایپ پشتیبانی می‌کند و نرم‌افزار Outlook 2016 را نیز در خود جا داده است. این نرم‌افزار یک جست‌وجوگر هوشمند دارد که به صورت خودکار می‌تواند ایمیل‌ها با اهمیت کمتر را در گروه‌های جداگانه قرار دهد و از تمامی خدمات پردازش ابری پشتیبانی کند.

نرم‌افزار Excel 2016 در این مجموعه یک سیستم ویژه برای انتشار اطلاعات روی سیستم Power BI را شامل می‌شود و فضای لازم برای گفت‌وگوهای درون‌سازمانی را فراهم می‌کند. 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.