تبلت

تلفن همراه

October 2, 2015
15:21 جمعه، 10ام مهرماه 1394
کد خبر: 73623

مشخصات سخت‌افزاری تبلت گلکسی ویو لو رفت

تبلت گلکسی ویو که از یک صفحه نمایش 18.4 اینچی بهره می‌برد دارای 2 گیگابایت رم، پردازنده هشت هسته‌ای و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.
 
سامسونگ پس از معرفی رسمی ساعت گلکسی گیر S2، تبلت گلکسی ویو را به نمایش درآورد. در آن زمان هیچ‌گونه اطلاعاتی از این محصول منتشر نشد و تنها تصویری از آن به نمایش در آمد. از زمان معرفی تبلت گلکسی ویو شایعه‌های زیادی درباره آن منتشر شده است. اگر به‌دنبال یک تبلت با صفحه نمایشی بزرگ هستید، به احتمال زیاد گلکسی ویو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شایعات گفته‌اند که این محصول دارای صفحه نمایش بزرگی است.
 
اپل مدتی پیش تبلت آیپد پرو را با صفحه نمایش 12.9 اینچ معرفی کرد، اما اگر به دنبال تبلتی با صفحه نمایش بزرگ‌تر هستید، می‌توانید گلکسی ویو را خریداری کنید. به‌نظر می‌رسد که این تبلت جدید سامسونگ از صفحه نمایش 18.4 اینچ بهره می‌برد. به‌تازگی اطلاعات جدیدی از این محصول در بنچمارک GFXBench قرار گرفته که ما را با آن بیشتر آشنا می‌کند.
 
با نگاهی به این اطلاعات، مشخص شده که گلکسی ویو یک محصول سطح بالا به‌حساب نمی‌آید. به نظر می‌رسد که سامسونگ این تبلت را برای کارهای خانگی، درسی و مکان‌هایی طراحی کرده به یک تبلت بزرگ نیاز دارند. این محصول دارای یک صفحه نمایش 18.4 اینچی با دقت تصویر 1920×1080 پیکسل است. شاید کیفیت صفحه نمایش برای محصولی در این اندازه مناسب نباشد، اما همچنان تماشای فیلم و عکس با کیفیت Full HD روی آن هیجان‌انگیز خواهد بود.
 
تبلت گلکسی ویو با شماره SM-T670 در حال ساخت است. برای این تبلت از چیپ‌ست Exynos 7580 که یک پردازنده 64 بیتی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-T720 را در خودش قرار داده، استفاده شده است. دو گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند. البته میزان حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. همچنین یک باتری 5700 میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است
در مرداد ماه شایعاتی درباره گلکسی ویو منتشر شده بود به سخت‌افزار قدرتمند این محصول اشاره می‌کردند. در حالی که هنوز این محصول رسما معرفی نشده، این احتمال وجود دارد که سامسونگ تغییراتی را در سخت افزار آن به وجود بیاورد. به احتمال زیاد این محصول در اندازه 451.7×275.8×11.9 میلی‌متر ساخته می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.