سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 28, 2015
15:24 چهارشنبه، 6ام آبانماه 1394
کد خبر: 74054

لپ‌تاپ‌هایی با قیمت حداکثر ٢/٣ میلیون تومان

هنوز بسیاری از افراد برای کار‌های با بهره‌وری بالاتر و قدرت بیشتر سخت‌افزاری لپ‌تاپ خریداری می‌کنند. از این رو سعی شده در ادامه بهترین لپ‌تاپ‌ها با قیمت ۱.۳ تا ۲.۳ میلیون تومان فراهم شود که بیشترین آمار فروش به این گروه اختصاص دارد.
 
Aspire E۵-۵٧٣G-C
از مزایای این لپ‌تاپ می‌توان از صفحه‌کلید ارگونومیک، تاچ‌پد بزرگ و پورت‌های کامل نام برد. این لپ‌تاپ برای کارمندان، دانشجویان و دانش‌آموزانی که به دستگاهی نسبتا قوی برای انجام کارهای خود نیاز دارند، توصیه می‌شود. البته می‌توان کارهای تقریبا سنگینی را با آن انجام داد و رم ۶ گیگابایتی، یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و کارت گرافیکی جی‌فورس جی‌تی ۹۲۰ نیز تکمیل‌کننده قدرت این دستگاه است. قیمت این دستگاه یک میلیون و ٧٠٠ هزار تومان است.
 
Aspire E۵-۵٧٣G – D
از مزایای این لپ‌تاپ می‌توان صفحه‌کلید ارگونومیک، تاچ‌پد بزرگ و پورت‌های کامل نام برد. باید  گفت دستگاه فعلی یکی از معدود گزینه‌های فهرست با کارت گرافیک ۴ گیگابایتی جی‌فورس ۹۴۰ است که خیال شما را راحت خواهد کرد. قیمت آن در تاپ‌سان حدود یک‌میلیون‌و٩۵٠ هزار تومان است.
 
X۵۵۵ LP C
سری ایکس ایسوس با توجه به پردازنده کور آی۵، رم چهار گیگابایتی و کارت گرافیک دو گیگابایتی خود می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. قیمت این لپ‌تاپ حدود یک میلیون و ٨٣٠ هزار تومان است.
 
Essential G۵٠٨٠ B
 در مقایسه با دیگر لپ‌تاپ‌های لنوو، این دستگاه با ضخامت بسیار کمتر و ۱۰۰ گرم وزن پایین‌تر و پردازنده‌  corei۵ و کارت گرافیک دو گیگابایت برای قشر دانشجو و دانش‌آموز به انتخابی مناسب تبدیل می‌شود. قیمت این دستگاه نیز حدود یک میلیون و ۴۶٠ هزار تومان است.
 
CX۶١ ٢PC F
 مدل انتخابی امروز از سری سی‌ایکس ۶۱، ام‌اس‌آی با پردازنده  corei٣، رم ۴ گیگابایتی، ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و یک کارت گرافیکی ۲ گیگابایتی جی‌فورس ۸۲۰ تولید شده است. این لپ‌تاپ می‌توانست قیمت کمتری داشته باشد. قیمت آن یک میلیون و ۴٩٠ هزار تومان است.
 
Lenovo-E۴٠٧٠
این لپ‌تاپ از ۲ پورت USB ٢ و ۲ پورت USB ٣ استفاده می‌کند. از خوبی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به باتری با شارژدهی مناسب، قیمت مناسب، کیبورد و تاچ‌پد بسیار خوب اشاره کرد. لپ‌تاپ‌های سری E لنوو با توجه به نوع طراحی و استحکامی که دارند، به دستگاه‌های صنعتی مشهور هستند و با توجه به محدوده‌ قیمتی یک میلیون و ۴٩٠ هزار تومان با پردازنده Corei۵ به‌سادگی از عهده کارهای روزانه شما بر می‌آیند.
 
Lenovo-B۵٠٧٠
اگر مشخصات فنی بیشتر از ظاهر برای شما اهمیت دارد و می‌خواهید در ازای هزینه‌ای معادل یک میلیون و ۵۴۵ هزار تومان، دستگاه مناسبی داشته باشید، می‌توانید به لپ‌تاپ‌ B۵٠٨٠ فکر کنید. از مزایای این لپ‌تاپ می‌توان به کیبورد بسیار خوب، پردازشگر مناسب، قیمت مقرون به صرفه و دارابودن تمام پورت‌های ضروری اشاره کرد. اما نمایشگر این لپ‌تاپ روشنایی زیادی ندارد و زاویه دید آن محدود است.
 
ThinkPad E۵۴٠ B
این دستگاه به یک پردازنده‌ Corei۵ اینتل در کنار ۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده و وظیفه پردازش‌های گرافیکی بر عهده یک کارت گرافیک جی‌فورس ۷۴۰ ام ا نویدیا گذاشته شده است. قیمت این دستگاه نیز حدود یک میلیون و ٨١٠ هزار تومان است.
 
ENVY ١۵-k٠١٠ne
از مشخصات لپ‌تاپ‌های جدید انوی اچ‌پی، ضخامت و وزن کم است که می‌تواند برای یک مدل ۱۵.۶ اینچی مناسب باشد. این دستگاه با قیمت یک میلیون و ۶۴٠ هزار تومان به یک پردازنده‌ کم‌مصرف کور آی۵ اینتل در کنار چهار گیگابایت رم، یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و کارت گرافیکی دو گیگابایتی جی‌فورس ۸۴۰ مجهز شده است.
 
Pavilion ١۵-p١٠٨ne
اچ‌پی در  این دستگاه برای کاهش مصرف انرژی و قیمت، به سراغ یک پردازنده‌ کم‌مصرف سری U از اینتل رفته است. به لطف یک پردازنده‌ corei۵، شش گیگابایت رم،  یک ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی و یک کارت گرافیکی دوگیگابایتی برای کارهای خود که نیاز به سخت‌افزار قوی ندارد، قیمت این دستگاه در تاپ‌سان حدود یک میلیون و ٨٠٠ هزار تومان است.
 
Inspiron ٣۵۴٢ C٢
بدنه‌ این محصول دل دارای بافت‌های ریزی است که مانع جذب اثر انگشت و گرد و غبار می‌شود. این دستگاه به یک پردازنده corei۵، رم هشت گیگابایتی، یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و کارت گرافیک دوگانه جی‌فورس و اینتل مجهز شده است. البته قیمت یک میلیون و ٩۵۵ هزار تومانی، نقطه ضعف آن است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.