اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

November 8, 2015
17:06 یکشنبه، 17ام آبانماه 1394
کد خبر: 74286

خدمات سازمانی Verizon فروخته می‌شود

شرکت مخابراتی Verizon Communications با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیم خود را برای فروش بخش خدمات سازمانی نهایی کرده است.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت توضیح داد مرکز تولید خدمات سازمانی آن بیش از 10 میلیارد دلار ارزش دارد که قرار است این بخش به صورت یکجا واگذار شود.

شرکت Verizon که بزرگترین مرکز مخابراتی آمریکا محسوب می‌شود، با واگذاری این بخش تصمیم دارد به صورت ویژه روی هسته مرکزی فعالیت‌های خود تمرکز داشته باشد و گام‌های بلندتری در عرصه مخابراتی بردارد.

در این واگذاری کسب و کار شرکت مخابراتی مذکور که پیش‌تر با نام MCI شناخته می‌شود و خدمات تلفن ثابت و اینترنت را ارایه می‌کرد هم فروخته خواهد شد. زیرمجموعه دیگر این شرکت مخابراتی موسوم به Terremark نیز با مراکز داده خود قرار است به فروش برسد.

گفته می‌شود که با روی کار آمدن خدمات پردازش ابری، واحد توسعه Terremark نتوانست طی چند سال اخیر چندان سودده باشد و با شرکت‌های بزرگی چون Alphabet و آمازون رقابت کند. به همین خاطر Verizon تصمیم گرفت این بخش‌ را بفروشد.

جداسازی خدمات سازمانی Verizon از بقیه واحدهای این شرکت مخابراتی بزرگ کار آسانی نیست و خرید می‌بایست برای در اختیار گرفتن مدیریت بخش‌های مذکور مدت زیادی را منتظر بماند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.