بازی

فناوری اطلاعات

November 15, 2015
12:09 یکشنبه، 24ام آبانماه 1394
کد خبر: 74425

آشنایی با طرز اتصال کنترلر پی‌اس ۴ به رایانه

بعد از آپدیت‌های متوالی برای کنسول PS۴، بالاخره Sony با ارائه نرم‌افزاری این قابلیت را فراهم کرد که بتوان دسته شوک PS۴ را به کامپیوتر وصل کرد.
 برای این اتصال ابتدا باید آخرین ورژن نرم افزار DS4Windows که به راحتی آن را می‌توان از وب سایت DS4Windows webpage دانلود کرد.
 
بعد از دانلود کردن این نرم افزار، با استفاده از نرم افزار winrar فایل را باز کنید. بعد از این کار دو فایل با نام‌های DS4Windows وDS4Update ظاهر می‌شود.
 
بر روی گزینه DS4Windows کلیک کنید تا این اپلیکیشن نصب شود. بعد نصب شما صفحه‌ای را مشاهده می‌کنید بر روی آن تعداد گزینه وجود دارد.
 
برای راحتی کار طبق دستور عمل زیر اقدام کنید
 
     
 
چگونه کنترلر PS۴ را به کامپیوتر وصل کنیم؟
 
با انجام دستورات گفته شده در عکس بالا الان کنترلر شما آماده وصل کردن به کامپیوتر است. حالا با استفاده از کابل USB کنترلر را به کامپیوتر وصل کنید.
 
الان کنترلر با اقدامات گفته شده به کامپیوتر متصل است اما برای استفاده از ویژگی بیسیم کنترلر باید اقدامات زیر را انجام دهید.
 
1. دکمه PS دسته را به مدت 3 ثانیه نگهدارید.
 
2. وارد تنظیمات بلوتوث کامپیوتر خود شوید.
 
3. به بیسیم کنترلر متصل شوید.
 
4. اگر در طی روند بالا سیستم درخواست کد کرد 0000 را وارد کنید.
 
5. بعد از روند بالا برروی گزینه اتمام در نرم افزار DS4Windows کلیک کنید.
 
اگر در طی اتصال به کامپیوتر سیستم پیغام خطا داد ابتدا به گزینه تنظیمات و قسمت Option بروید و گزینه Hide DS4 Controller فعال کنید.
 
اگر با اقدام گفته شده این مشکل حل نشد با کلیک بر روی فایل DS4Update نرم افزار در صورت وجود نسخه جدید آپدیت می شود تا پیغام خطا سیستم بر طرف گردد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.