بازی

فناوری اطلاعات

January 7, 2016
17:57 پنجشنبه، 17ام دیماه 1394
کد خبر: 75461

سونی 40 بازی جدید به سرویس PlayStation Now خود اضافه کرد

سونی از زمان عرضه سرویس PlayStation Now در تلاش بوده است تا تعداد بیش تری از بازی های قدیمی کنسول پلی استیشن 3 را به آن بیفزاید. در ماه نوامبر نیز، بیش از 100 بازی به این سرویس اضافه شد تا کاربران بتوانند فصل تعطیلات خوبی را بازی های نوستالژیک سپری کنند.
 
 
اما کمپانی ژاپنی سونی به تازگی 40 بازی انحصاری جدید به سرویس خود افزوده است که می تواند توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کنند. با اضافه شدن 40 بازی جدید، حالا تعداد تمام بازی های ویدیویی در دسترس از مرز 300 عنوان عبور کرده است که 100 عدد از آن ها، انحصاری های سونی اند.
 
لیست جدید بازی های افزوده شده، عناوین AAA و بزرگ زیادی با خود به همراه نمی آورد اما در صورت تمایل می توانید به برخی از بهترین بازی های استودیوی Thatgamecompany همچون Flow ،Flower و Journey دسترسی یابید. البته باید اشاره کرد که نسخه بازسازی شده این عناوین برای پلی استیشن 4 نیز عرضه شده است، اما تجربه آن ها از طریق سرویس Now، هزینه کمتری در بر خواهد داشت.
 
سونی هم چنین اعلام کرده که کاربران علاقه مند به سرویس مورد بحث، تنها تا 11 ژانویه (20 دی) فرصت دارند تا نسبت به خرید اشتراک یک ساله آن اقدام نمایند. سرویس Now، قیمتی برابر با نصف قیمت سرویس پلی استیشن پلاس دارد و با کالکشن بی نظیر خود از عناوین مختلف، می تواند گیمرها را ساعت ها به خود مشغول کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.