بازی

فناوری اطلاعات

March 8, 2016
21:12 سه شنبه، 18ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76520

برترین بازی‌سازان ایرانی مشخص شدند

با بررسی جامع‌ترین گزارش از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران که توسط واحد پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منتشر شد، می‌توان برترین بازی‌سازان ایران در حوزه‌های مختلف تخصصی را انتخاب کرد. این افراد بیش‌ترین جوایز را در دوره‌های مختلف جشنواره کسب کرده‌اند.
 
این چهارده نفر تاکنون موفق‌ترین بازی‌سازان در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران بوده‌اند که در ادامه نام آن‌ها بهمراه تعداد جوایز آورده شده است.
 
بازی‌نامه و داستان‌نویسی
 
متین ایزدی (2 جایزه)
میلاد بنکدار (2 جایزه)
طراحی بازی
 
شهاب کشاورز (2 جایزه)
فنی
 
سجاد بیگ‌جانی (2 جایزه)
هنری و گرافیک
 
سهیل دانش‌اشراقی (3 جایزه)
فاطمه کشفی (3 جایزه)
صدا و موسیقی
 
پیام آزادی (3 جایزه)
آیدین رادکیا (3 جایزه)
مدیریت ساخت بازی
 
امیرحسین فصیحی (4 جایزه)
محمدمهری بهفرراد (4 جایزه)
حوزه‌های متنوع
 
ابراهیم مسجدیان (5 جایزه برای 3 بازی)
امید صادقوند (4 جایزه برای 3 بازی)
داوران
 
سیدعلی سیداف (4 دوره داوری)
امیرمحمد دهستانی (3 دوره داوری)
 
 
آقایان ابراهیم مسجدیان و امید صادقوند به دلیل کسب جوایز در حوزه‌های تخصصی مختلف در یک جایگاه تخصصی قرار نگرفته‌اند.
 
لازم به یادآوری است که جامع‌ترین گزارش از پنج دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران مدتی پیش توسط واحد پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منتشر شد که شامل کامل‌ترین تحلیل‌ها و آمار و ارقام از این جشنواره است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند این گزارش را از آدرس https://www.ircg.ir/s/c2b دریافت نمایند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.