بازی

فناوری اطلاعات

March 15, 2016
14:54 سه شنبه، 25ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76622

یوبی سافت فرنچایز Assassin’s Creed را به قلمروی واقعیت مجازی می آورد

اگرچه در سال جاری میلادی، دیگر نسخه جدیدی از سری بازی Assassin’s Creed کمپانی یوبی سافت عرضه نمی شود، اما این بدان معنا نیست که ناشر فرانسوی هیچ برنامه ای برای 2016 ندارد و به نظر می رسد که این بار اساسین ها قرار است پا به قلمروی هدست های واقعیت مجازی بگذارند.
 
یوبی سافت در کنفرانس بازیسازان (GDC) امسال، از عنوانی جدید به نام «تجربه واقعیت مجازی Assassin’s Creed» رونمایی کرده است که با همکاری کمپانی های Fox و Practical Magic تولید شده و اواخر امسال، در دسترس قرار می گیرد.
 
کمپانی یوبی سافت، اگرچه ساخت این عنوان را به صورت رسمی تایید کرده اما هیچ اطلاعاتی درباره آن به اشتراک نگذاشته است و نمی دانیم که دقیقا با چه چیزی مواجه خواهیم بود؛ با این حال، بعید است که با عنوانی بزرگ طرف باشیم و همان طور که از نام آن نیز پیداست، احتمالا می توان برای مدتی کوتاه، قرارگیری به جای شخصیت اصلی و بالا رفتن از دیوارهای شهر را تجربه کرد.
 
علاوه بر این، وب سایت Polygon نوشته که تجربه واقعیت مجازی Assassin’s Creed یک بازی نبوده و براساس فیلم آن تولید می گردد. بنابر همین موضوع، می توان انتظار داشت که عنوان مورد بحث در تاریخی نزدیک به زمان اکران فیلم Assassin’s Creed روی پرده نقره ای، در دسترس دارندگان هدست های واقعیت مجازی قرار گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.