سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

March 30, 2016
19:04 چهارشنبه، 11ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76743

آپدیت سالانه ویندوز 10 تابستان به صورت رایگان منتشر می‌شود

کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ مایکروسافت در حال برگزاری است. ردموندی‌ها در جریان رویداد امشب خود اعلام کردند ویندوز ۱۰ تا امروز میلیون‌ها کاربر فعال دارد و قرار است آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ تابستان امسال به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد.
 
کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ مایکروسافت با محوریت سرویس‌های ابری و ویندوز ۱۰ در حال برگزاری است. ردموندی‌ها در جریان این رویداد که در سان فرانسیسکو برگزار می‌شود اعلام کردند، ویندوز ۱۰ تا امروز ۲۷۰ میلیون کاربرد فعال دارد و توانسته سریع‌ترین رشد جذب مخاطب را داشته باشد.
 
تری میرسون در خلال این کنفرانس از برنامه‌ی بروزرسانی ویندوز ۱۰ مایکروسافت موسوم به Anniversary Update خبر داد که فصل تابستان سال جاری به صورت رایگان در اختیار کاربران این سیستم عامل قرار می‌گیرد. میرسون همچنین با کنایه به اپل اعلام کرد، ردموندی‌ها به تمام کاربران جدید کامپیوترهای شخصی یا حتی آنهایی که از سیستم‌هایی با عمر ۵ ساله استفاده می‌کنند خوشامد می‌گوید. این خوشامدگویی شامل حال کاربران جدید دستگاه‌های جدید مک نیز می‌شود.
 
به لطف آپدیت سالانه ویندوز ۱۰، کاربران می‌توانند از پردازش‌های شخصی‌تر لذت ببرند. در این آپدیت مرورگر مایکروسافت اج از سرویس ویندوز هلو برای وب‌سایت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید با استفاده از سیستم تشخیص چهره وارد وب‌سایت مورد نظر شوید. ضمن اینکه اپدیت سالانه ویندوز ۱۰ برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود و امکان اجرای اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ روی این کنسول فراهم خواهد شد.
 
در نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ قابلیت Windows Ink به مراتب بهتر شده و براساس دموی نمایش داده شده توسط مایکروسافت، افراد می‌توانند از فضای کاری جدید برای کار با قلم استفاده کنند. در این فضا امکان بهره‌گیری از اپلیکیشن‌هایی با بیشترین کاربرد در کنار انواع نکات، ترفندها و اپلیکیشن‌های پیشنهادی دیگر وجود دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.