سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

April 6, 2016
14:26 چهارشنبه، 18ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76864

چهار محصول مایکروسافت در حوزه ERP معرفی شد

مایکروسافت نخستین نسخه از Dynamics AX مبتنی بر فضای پردازش ابری را چندی پیش عرضه کرد و توضیح داد این محصول یکی از چهار نوع متفاوت سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) آن محسوب می‌شود. ولی سوال اینجاست که سه محصول دیگر مایکروسافت در حوزه ERP چه خواهند بود؟
 
در کنفرانس Envision که این هفته برگزار شد مدیران مایکروسافت به نحوه توسعه سیستم‌های Dynamics NAV، GP و SL اشاره کردند.
 
مقامات مایکروسافت در کنفرانس Envision اعلام کردند سرعت این شرکت برای توسعه این سه محصول در حوزه ERP افزایش یافته است. این گردهمایی کنفرانس جدید مایکروسافت برای تصمیم‌گیرندگان سازمانی محسوب می‌شود و جایگزین کنفرانس Convergence show برای معرفی نسخه‌های جدید Dynamics CRM و ERP شده است. با این روند کاربران سازمانی می‌توانند دستکم توقع به‌روزرسانی‌های سالانه را داشته باشند و این طور که مدیران مایکروسافت اعلام کردند، سه محصول جدید مایکروسافت هر شش ماه یک بار به‌روزرسانی‌هایی را دریافت خواهند کرد.
 
محصولات بعدی مایکروسافت در عرصه ERP با یک چهره جدید از نرم‌افزار Dynamics NAV عرضه خواهند شد. برخی منابع آگاه گزارش دادند مایکروسافت قصد دارد نسخه بعدی Dynamics NAV را هفته آینده با نام Madeira عرضه کند.
 
سیستم Dynamics NAV محصول ویژه مایکروسافت در حوزه ERP برای سازمان‌های کوچک و متوسط محسوب می‌شود. مدیران این شرکت در کنفرانس Envision اظهار داشتند NAV vNext در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.