باندپهن

باندپهن ثابت

April 8, 2016
10:42 جمعه، 20ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76888

لاریجانی: در رفع مشکلات مخابرات از این مجموعه حمایت می‌کنیم

سرپرست شرکت مخابرات ایران با تبیین فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های این شرکت گفت: مخابرات در شش سال گذشته حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است وآمادگی داریم ظرفیت عظیم این شرکت را برای توسعه کشور و اشتغالزایی به کار گیریم.
 
اسدالله دهناد در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری مجموعه مخابرات، تمام توان خود را به کار گرفته است، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها به منظور پیشرفت و افزایش رشد اقتصادی کشور استفاده شود.
 
سرپرست شرکت مخابرات ایران با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در زمینه توسعه مخابرات گفت: طی شش سال پس از خصوصی‌سازی مخابرات حدود 14 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام داده‌ایم و در چهار سال آینده نیز ٧٢ هزار میلیارد ریال فقط در بخش تلفن ثابت سرمایه‌گذاری خواهیم داشت.
 
وی با اشاره به افزایش نیافتن تعرفه‌ها، عدم تناسب هزینه‌ها و درآمد، هزینه‌های نگهداری از خطوط تلفن ثابت و همچنین هزینه‌های حاصل از اجرای طرح همکدی در سراسر کشور برای مخابرات بر لزوم عادلانه نمودن تعرفه‌ها تاکید کرد و گفت: در صورت تحقق این امر و مساعدت‌های دولت، این شرکت آمادگی دارد ضمن افزایش اشتغالزایی در سطح جامعه، سالانه بیش از پنج هزار میلیارد تومان سود مستقیم به دولت پرداخت نماید. 
 
علی لاریجانی نیز در این دیدار با اشاره به  ضرورت افزایش توانمندی کارکنان متناسب با توسعه تکنولوژی گفت: با توجه به نقش اثرگذار مخابرات در توسعه کشور، در رفع مشکلات و چالش‌ها از این مجموعه حمایت می‌کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.