اپلیکیشن

تلفن همراه

April 13, 2016
14:49 چهارشنبه، 25ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76964

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد: راه‌اندازی “کال‌سنتر” تاکسی تا پایان خرداد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از راه‌اندازی سامانه «کال‌سنتر» در تاکسیرانی پایتخت تا پایان بهار امسال خبر داد.
 
میثم مظفر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال 95 بحث راه‌اندازی «کال‌سنتر» واحد شبکه تاکسیرانی تهران را با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت: به دنبال آن هستیم که عرضه و تقاضای سفر را به صورت سیستماتیک و هوشمند در شهر تهران و در ناوگان تاکسیرانی مدیریت کنیم.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه«کال‌سنتر» تاکسیرانی از طریق اپیلیکیشن موبایل فعالیت کرده و براساس آن نزدیک‌ترین تاکسی را به نزدیک‌ترین مسافری که تقاضای تاکسی دارد وصل می‌کنیم، اظهارکرد: براین اساس سعی داریم عرضه و تقاضای سفر را به صورت هوشمند مدیریت کنیم و این در حالی است که در همه جای دنیا در حوزه تاکسیرانی اپیلیکیشن‌هایی وجود دارد که ما برای طراحی «کال‌سنتر» پایتخت، بیش از اپیلیکیشن و «کال‌سنتر» تاکسیرانی 7 کشور را مطالعه کرده‌ایم.
 
مظفر با بیان اینکه مطالعه طراحی پایتخت یک سال و نیم طول کشیده است، گفت: در نهایت در پایان سال 94 موفق شدیم مناقصه «کال‌سنتر» تاکسیرانی تهران را برگزار کرده و امیدواریم در خردادماه امسال پروژه «کال‌سنتر» اجرایی شود.
 
وی در تشریح پروژه «کال‌سنتر» ادامه داد: این کال‌سنتر شامل اپیلیکیشن موبایلی است که در سیستم‌های سخت‌افزاری و موبایل رانندگان تاکسی تلفنی و گردشی نصب می‌شود و خودشان در حقیقت می‌توانند مسافران را شناسایی و جذب کنند. از طرف دیگر مسافر نیز می‌تواند راننده تاکسی، پلاک راننده، اسم راننده، موقعیت جغرافیایی و فاصله تاکسی را تا محل حضور خود به صورت آنلاین و بر روی صفحه تلفن همراه خود بببیند.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در مرحله دوم تماس‌های متمرکزی به سامانه «کال‌سنتر» خواهیم داشت، افزود: براین اساس اپراتورها در سامانه «کال‌سنتر» به صورت شبانه‌روزی نسبت به پاسخ‌دهی فراخوان تاکسی اقدام می‌کنند به گونه‌ای که شهروندان نیاز به تاکسی دربستی داشته باشند، می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با این مرکز و «کال‌سنتر» تاکسیرانی شهر تهران تماس گیرند و اپراتورها با توجه به موقعیت فرد تماس‌گیرنده، نزدیک‌ترین تاکسی را به صورت آنلاین مشاهده و به فرد تماس‌گیرنده ارجاع دهند.
 
مظفر با بیان اینکه در نظر داریم یک شماره 4 رقمی برای «کال‌سنتر» پایتخت در نظر بگیریم، گفت: پروژه «کال‌سنتر» تحول بزرگی در تاکسیرانی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم تا پایان خردادماه امسال، آن را در شهر تهران اجرایی کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.